MammantilNurket Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 (endret) ... til morgenen i dag. Hun hadde åpenbart gått rundt i butikken og funnet ALLE varer som var utgått på dato (!) slik at hun kunne få dem gratis. Det i seg selv er jo litt sært, er det ikke? Hun var i tillegg VELDIG lite hyggelig og særs utålmodig med den unge gutten i kassen. Det var tydelig at han var sommervikar og litt grønn (pun intended ... grønn ... Kiwi ... get it?). Han fikk imidlertid god hjelp av en kollega. Damen var sur som eddik (muligens utgått på dato hun også?) og jeg bevitnet det hele med stor fascinasjon. Damen var relativt fjong i tøyet og kjøpte en 4-pakning med Coca Cola og en pakke sigaretter i tillegg til alle gratisvarene. Flere som har opplevd tilsvarende?? Jeg synes dette var superfrekt ... og litt komisk ... på en litt trist måte. *kniser for meg selv* Endret 29. juni 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Hehe, bruk det som god hverdagsunderholdning;-) si det til gutten i kassa og le av det. Noen er eddiksure uansett. Kanskje var det et forsvar hun hadde satt seg opp, at hun synes det var ydmykende og flaut nok å ta den runden, og dermed satte på seg ei maske. Eller hun rett og slett er av den eddiksure sorten:-p Anonymous poster hash: 681d2...c86
skinnfilla Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Det er veldig mye rart å se , det er helt sikkert . Og noen eier virkelig ikke skam i livet .
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Mange rare dyr i jungelen. Slutter aldri å bli forundret. Anonymous poster hash: f5146...799
MammantilNurket Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Haha...dagens Anonymous poster hash: 5f72b...ed3
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Folk som er urettmessig sure mot folk som sitter i kassa, dømmer jeg også. Det er så typisk folk som hater livet sitt som lar det gå utover første og beste (og som må sitte der å ta det i mot) skikkelig bedritent gjort. Håper hun blir dårlig i magen av alle dato-varene sine. Anonymous poster hash: cca5b...497
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut. Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne? Å tråkke på andre er bare trist. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 Datojegere er ikke noe nytt, er ikke noe galt med det. Men at hun var sur mot stakkaren i kassa er det all grunn til å reagere på. Anonymous poster hash: b62e4...46d
Elina Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 Kanskje hun var sur fordi hun var flau og ville komme seg fort ut. Kjøpe røyk og cola mens hun tok så masse gratisvarer med seg, jeg hadde nok vært litt flau ja. Man vet jo aldri hva årsaken er så alt blir jo bare spekulasjoner uansett.
MammantilNurket Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #12 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut. Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne? Å tråkke på andre er bare trist. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Morsom historie. Ville dele Om det plager deg foreslår jeg at du finner på noe annet: les en bok, lakk tåneglene dine, drikk te eller onaner i dusjen. Det gjør meg alltid i godt humør
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #13 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut. Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne? Å tråkke på andre er bare trist. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Morsom historie. Ville dele Om det plager deg foreslår jeg at du finner på noe annet: les en bok, lakk tåneglene dine, drikk te eller onaner i dusjen. Det gjør meg alltid i godt humør Ja, det plager meg og det bør plage alle at man legger ut slike ting kun for å drite ut andre. Det er uempatisk og usympatisk. Kan ikke se det morsomme i å le av andre sine liv og sjebner. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #14 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesningAnonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut. Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne? Å tråkke på andre er bare trist.Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Morsom historie. Ville dele Om det plager deg foreslår jeg at du finner på noe annet: les en bok, lakk tåneglene dine, drikk te eller onaner i dusjen. Det gjør meg alltid i godt humør Seriøst?? Du er ekkel..... Anonymous poster hash: 5e5aa...dbf
Elina Skrevet 29. juni 2015 #15 Skrevet 29. juni 2015 Lurer på hvordan Seinfeld hadde sett ut med kaklehønene på dib som manusforfattere Det er egentlig et slike saker serien er bygd opp på.
sug lut Skrevet 29. juni 2015 #16 Skrevet 29. juni 2015 Å tenke økonomi er da aldri feil, selv om jeg kjenner at jeg ikke hadde giddet akkurat den runden. Å være muggen på butikkansatte er imidlertid ALLTID feil.
Sint naken biltyv Skrevet 29. juni 2015 #17 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut. Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne? Å tråkke på andre er bare trist. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Drite hu ut? Hu har da vitterlig driti ut seg selv. Kan ikke fordra sånne folk, som tror de er så mye bedre enn andre. For det er det hun syns vet du, når hun behandler andre som søppel
Elina Skrevet 29. juni 2015 #18 Skrevet 29. juni 2015 Kan tenke seg at hun kjøpte cola og sigaretter fordi hun hadde forstoppelse...derav humøret
MammantilNurket Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #19 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesningAnonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut.Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne?Å tråkke på andre er bare trist.Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Morsom historie. Ville dele Om det plager deg foreslår jeg at du finner på noe annet: les en bok, lakk tåneglene dine, drikk te eller onaner i dusjen. Det gjør meg alltid i godt humør Seriøst?? Du er ekkel..... Anonymous poster hash: 5e5aa...dbf Nei. Dette var tøys - ikke seriøst ment. Dét er jeg sikker på at du skjønte veldig godt *juhu! Endelig litt action på DiB* Endret 29. juni 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #20 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut. Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne? Å tråkke på andre er bare trist. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Drite hu ut? Hu har da vitterlig driti ut seg selv. Kan ikke fordra sånne folk, som tror de er så mye bedre enn andre. For det er det hun syns vet du, når hun behandler andre som søppel Enig! Forstår ikke hvorfor HI tror hun er bedre enn andre og behandler denne damen som søppel man kan gjøre narr av på nett. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #21 Skrevet 29. juni 2015 Synes det er litt merkelig, mtn, at hvis det hadde vært basisvarer ville det vært greit. Altså, hva vet du om hva dama trenger eller skulle ha i dag? Og hva hun finner av gratisvarer er vel helt opp til henne? Jeg kan ikke huske at jeg selv noen gang har vært sur eller grinete på de som gir meg service, men jeg vil tro at de som jobber i servicebransjen skal kunne takle slike. Selv om det for det er en selvfølge at man ikke kjefter andre huden full eller er ikke er sur på de, finnes det faktisk de som ikke ser på det som en selvfølge. Anonymous poster hash: e4f24...900
MammantilNurket Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #22 Skrevet 29. juni 2015 Men ser dere ikke det komiske i denne situasjonen??
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #23 Skrevet 29. juni 2015 Men ser dere ikke det komiske i denne situasjonen?? Nei. Anonymous poster hash: e4f24...900
MammantilNurket Skrevet 29. juni 2015 Forfatter #24 Skrevet 29. juni 2015 (endret) Men ser dere ikke det komiske i denne situasjonen?? Nei. Anonymous poster hash: e4f24...900 Det må da være lov å gjøre litt narr av mennesker som åpenbart er gjerrige og i tillegg blir sure på en som ikke fortjener det Endret 29. juni 2015 av MammantilNurket
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #25 Skrevet 29. juni 2015 Måsi du er rask til å dømme andre. Dette var bare trist lesning Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Har ikke dømt noen. Hadde det enda vært basisvarer hun hadde i kurven, men det var liksom bare rasket sammen fordi det var gratis. Tviler sterkt på at hun gjorde dette fordi det var nødvendig. Jeg mistenker at dette var en gnien person. På P-plassen satte hun seg inn i en bil som så relativt ny og helt OK ut. Og så? Er det grunn god nok til å drite henne ut på nett og å dømme henne. Hva gjør at du tror du er bedre enn henne? Å tråkke på andre er bare trist. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Drite hu ut? Hu har da vitterlig driti ut seg selv. Kan ikke fordra sånne folk, som tror de er så mye bedre enn andre. For det er det hun syns vet du, når hun behandler andre som søppel Enig! Forstår ikke hvorfor HI tror hun er bedre enn andre og behandler denne damen som søppel man kan gjøre narr av på nett. Anonymous poster hash: e1ab2...a5a Du er klar over at vedkommende sannsynligvis mente at du tok feil i forhold til "drite hu ut"? Det er nok damen i butikken vedkommende referer til, og ikke HI. Anonymous poster hash: 5f72b...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå