Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Jeg er ikke gravid! Har gått fra en full B/liten C til en full D på bare noen mnd!? Trodde man var ferdig utvokst rundt 20-års alderen? Har tatt graviditetstest to ganger på disse mnd, har også hatt menstruasjon i mellomtiden OG går på p-piller, så rimelig sikker på at jeg ikke er gravid heller. Ikke gått opp i vekt, ikke begynt å trene, frisk og rask, skjønner bare ingenting Noen andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: b637d...e76
Kanutten83 Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 P-pillene? Ikke uvanlig at p-pille bruk kan gjøre at brystene begynner å vokse. Opplevde det selv etter å ha gått på p-piller i noen mnd, plutselig begynte brystene å vokse... Gikk fra B til D
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 P-pillene? Ikke uvanlig at p-pille bruk kan gjøre at brystene begynner å vokse. Opplevde det selv etter å ha gått på p-piller i noen mnd, plutselig begynte brystene å vokse... Gikk fra B til D Har gått på samme p-piller i 6 år nå, da Men kom på at jeg har tatt høydose D vitamin pga kritisk mangel, og kan regne meg frem til at de begynte å vokse ca da jeg merket bedring på formen!? Kan det være en sammenheng? Hi Anonymous poster hash: b637d...e76
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Tror jeg ville tatt en tur til legen og tatt en blodprøve for å sjekke hcg.. Det er jo litt rart at puppene vokser uten grunn. Det må være en grunn.. Anonymous poster hash: 315cb...a61
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Hcg vil vel slå ut på en graviditetstest også? Lite glad i å gå til legen når jeg ellers er frisk og rask, jeg sjekker jevnlig etter kuler og unormaliteter i brystene, men det er ingenting å finne. Fått fastere, større bryst og de er like ømme som jeg husker de var i puberteten. Da jeg var gravid føltes det helt annerledes ut, det klødde, kribla, var ømt og brystvortene var groteskt smertefulle. Har ikke vonde brystvorter i det hele tatt, ingen form for søkk eller utvekst på brystene, ikke væske fra brystvortene heller.. Tok mammografi for ett år siden, da var alt helt som det skulle Takk for svar! Hi Anonymous poster hash: b637d...e76
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #6 Skrevet 29. juni 2015 Ta en tur til legen, kan være sykdom i hypofysen. Anonymous poster hash: 43795...813
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Jeg kjenner flere som må til lege for å finne ut om graviditet , vanlige tester viser bare negativt... Anonymous poster hash: 0e327...735
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Jeg kjenner flere som må til lege for å finne ut om graviditet , vanlige tester viser bare negativt... Anonymous poster hash: 0e327...735 Nei, gi deg a!? Men jeg har da vært gravid før og fikk positiv test hjemme.. Går på p-pillen og tar til samme klokkeslett hver dag, aldri glemt en eneste en! Uff, får kanskje ta en tur, da.. Krysser fingra for at jeg bare har en ekstra pubertet Anonymous poster hash: b637d...e76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå