Gå til innhold

Ømme, voksende pupper i en alder av 28!?! :o

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke gravid! Har gått fra en full B/liten C til en full D på bare noen mnd!?

Trodde man var ferdig utvokst rundt 20-års alderen?

Har tatt graviditetstest to ganger på disse mnd, har også hatt menstruasjon i mellomtiden OG går på p-piller, så rimelig sikker på at jeg ikke er gravid heller.

Ikke gått opp i vekt, ikke begynt å trene, frisk og rask, skjønner bare ingenting :P

Noen andre som har opplevd dette?

Anonymous poster hash: b637d...e76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P-pillene? Ikke uvanlig at p-pille bruk kan gjøre at brystene begynner å vokse. Opplevde det selv etter å ha gått på p-piller i noen mnd, plutselig begynte brystene å vokse... Gikk fra B til D ;)

Skrevet

P-pillene? Ikke uvanlig at p-pille bruk kan gjøre at brystene begynner å vokse. Opplevde det selv etter å ha gått på p-piller i noen mnd, plutselig begynte brystene å vokse... Gikk fra B til D ;)

Har gått på samme p-piller i 6 år nå, da :P

Men kom på at jeg har tatt høydose D vitamin pga kritisk mangel, og kan regne meg frem til at de begynte å vokse ca da jeg merket bedring på formen!? Kan det være en sammenheng?

Hi

Skrevet

Tror jeg ville tatt en tur til legen og tatt en blodprøve for å sjekke hcg..

Det er jo litt rart at puppene vokser uten grunn. Det må være en grunn..

Anonymous poster hash: 315cb...a61
Skrevet

Hcg vil vel slå ut på en graviditetstest også? Lite glad i å gå til legen når jeg ellers er frisk og rask, jeg sjekker jevnlig etter kuler og unormaliteter i brystene, men det er ingenting å finne.

Fått fastere, større bryst og de er like ømme som jeg husker de var i puberteten. Da jeg var gravid føltes det helt annerledes ut, det klødde, kribla, var ømt og brystvortene var groteskt smertefulle.

Har ikke vonde brystvorter i det hele tatt, ingen form for søkk eller utvekst på brystene, ikke væske fra brystvortene heller..

Tok mammografi for ett år siden, da var alt helt som det skulle :)

Takk for svar! Hi

Skrevet

Ta en tur til legen, kan være sykdom i hypofysen.

Anonymous poster hash: 43795...813
Skrevet

Jeg kjenner flere som må til lege for å finne ut om graviditet , vanlige tester viser bare negativt...

Anonymous poster hash: 0e327...735

Skrevet

Jeg kjenner flere som må til lege for å finne ut om graviditet , vanlige tester viser bare negativt...

Anonymous poster hash: 0e327...735

Nei, gi deg a!? Men jeg har da vært gravid før og fikk positiv test hjemme.. Går på p-pillen og tar til samme klokkeslett hver dag, aldri glemt en eneste en!

Uff, får kanskje ta en tur, da.. Krysser fingra for at jeg bare har en ekstra pubertet :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...