Gå til innhold

Da har jeg takket ja til master :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som skal begynne på master og som jobber 100% ved siden av? Er 100% alenemor i tillegg.

Er veldig spent på om jeg klarer det, men skal gi det et forsøk. Gleder meg masse :) Skal iallfall ikke få fritidsproblemer de neste årene, hehe!



Anonymous poster hash: f6c7c...ffb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Noen andre som skal begynne på master og som jobber 100% ved siden av? Er 100% alenemor i tillegg.

Er veldig spent på om jeg klarer det, men skal gi det et forsøk. Gleder meg masse :) Skal iallfall ikke få fritidsproblemer de neste årene, hehe!

 

Anonymous poster hash: f6c7c...ffb

Jeg også. Hva skal du studere?

 

 

Anonymous poster hash: e5617...be0

Skrevet

 

Noen andre som skal begynne på master og som jobber 100% ved siden av? Er 100% alenemor i tillegg.

Er veldig spent på om jeg klarer det, men skal gi det et forsøk. Gleder meg masse :) Skal iallfall ikke få fritidsproblemer de neste årene, hehe!

 

Anonymous poster hash: f6c7c...ffb

Jeg også. Hva skal du studere?

 

 

Anonymous poster hash: e5617...be0

 

 

Så spennende :) Skal ta master i barnevern. Enn du?

 

Anonymous poster hash: f6c7c...ffb

Skrevet

Dersom jeg blir frisk nok skal jeg starte på psykisk helsevern, det kan utvides til master, noe jeg kanskje kommer til å gjøre:-) 100% studier og 50-75% jobb.

 

Anonymous poster hash: 2f644...964

Skrevet

Gled dere 😊 nettopp ferdig med noen fantastiske år som masterstudent. 👍

 

Anonymous poster hash: c207a...062

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...