Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #1 Skrevet 29. juni 2015 Noen andre som skal begynne på master og som jobber 100% ved siden av? Er 100% alenemor i tillegg. Er veldig spent på om jeg klarer det, men skal gi det et forsøk. Gleder meg masse Skal iallfall ikke få fritidsproblemer de neste årene, hehe! Anonymous poster hash: f6c7c...ffb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #2 Skrevet 29. juni 2015 Noen andre som skal begynne på master og som jobber 100% ved siden av? Er 100% alenemor i tillegg. Er veldig spent på om jeg klarer det, men skal gi det et forsøk. Gleder meg masse Skal iallfall ikke få fritidsproblemer de neste årene, hehe! Anonymous poster hash: f6c7c...ffb Jeg også. Hva skal du studere? Anonymous poster hash: e5617...be0
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #3 Skrevet 29. juni 2015 Noen andre som skal begynne på master og som jobber 100% ved siden av? Er 100% alenemor i tillegg. Er veldig spent på om jeg klarer det, men skal gi det et forsøk. Gleder meg masse Skal iallfall ikke få fritidsproblemer de neste årene, hehe! Anonymous poster hash: f6c7c...ffb Jeg også. Hva skal du studere? Anonymous poster hash: e5617...be0 Så spennende Skal ta master i barnevern. Enn du? Anonymous poster hash: f6c7c...ffb
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #4 Skrevet 29. juni 2015 Dersom jeg blir frisk nok skal jeg starte på psykisk helsevern, det kan utvides til master, noe jeg kanskje kommer til å gjøre:-) 100% studier og 50-75% jobb. Anonymous poster hash: 2f644...964
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #5 Skrevet 29. juni 2015 Gled dere 😊 nettopp ferdig med noen fantastiske år som masterstudent. 👍 Anonymous poster hash: c207a...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå