Gå til innhold

Hva kan det være? Kvise/ byll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For to uker siden oppdaget jeg en kviselignende prikk på innsiden av låret som var ganske stor og jeg var veldig rød rundt. Det røde var ca. 8 cm. i diameter. Det roet seg etter noen dager, men den siste uken har det vært hult i midten, knall hardt rundt og blått/ lilla på prikken som har blitt stor og rundt. 

Igår sprakk det litt i midten og det blødde og blødde. Det stoppet opp, men idag har jeg kjempe vondt og smerter ned til låret, prikken er nesten ved lysken. 

Noen som har vært borti noe likt? 

Anonymous poster hash: ce07c...9f4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For to uker siden oppdaget jeg en kviselignende prikk på innsiden av låret som var ganske stor og jeg var veldig rød rundt. Det røde var ca. 8 cm. i diameter. Det roet seg etter noen dager, men den siste uken har det vært hult i midten, knall hardt rundt og blått/ lilla på prikken som har blitt stor og rundt. 

Igår sprakk det litt i midten og det blødde og blødde. Det stoppet opp, men idag har jeg kjempe vondt og smerter ned til låret, prikken er nesten ved lysken. 

Noen som har vært borti noe likt? 

Smerter ned til kneet skulle det stå.

Skrevet

Ringte legen nå for å bestille time. Der hadde de ferie så jeg kunne ringe til onsdag igjen for å få hastetime :P

Skrevet

Jeg fikk sånne som en bivirkning av Lamictal. Kun på det venstre benet. De sprakk ikke og blødde men de fikk en liten gul prikk som sprakk. Ikke mye væske men GUDBEDRE så vondt! Måtte slutte på medisinen med en gang, var så vondt å være borti huden på benet!

Anonymous poster hash: 40c96...5df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...