Gå til innhold

Føler meg tung og trist i dag. :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjørte barna mine opp til faren og den nye damen til huset jeg bodde i før. :( De skal ha de i to uker. Og her sitter jeg alene. Ingen mann og ingen arm eller en suss og noen å snakke med. Uff. Hadde hatt lyst å hatt noen spesielt i dag.

Anonymous poster hash: 46a64...71c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det første ferien ?

Vet det ikke virker sånn, men det vil gå seg til og du må lære deg å trives alene. Legg hyggelig planer for sånne perioder hvor barna er der, så du har litt å fylle dagene med.

Jobber du?

Skrevet

Takk for koselig svar. Er ikke første året, men første året det er en ny dame i bildet. Skal prøve å finne på noe kjekt håper jeg. ;) Skal jobbe i disse to uken mens de er der så får litt å henge fingrene i. Kanskje viktig å ikke tenke så mye på de og om det.

HI

Skrevet

herregud så grusomt, sånn er det når man ikke er sammen

Anonymous poster hash: b7610...18a
Skrevet

Hahaha, så dette handler ikke om savnet etter barna, men det at det er en ny dame i mannens liv? Du er meg en sjarmerende én!

Anonymous poster hash: 74878...a17

Skrevet

Hahaha, så dette handler ikke om savnet etter barna, men det at det er en ny dame i mannens liv? Du er meg en sjarmerende én!

Du er meg ei empatisk ei 😂😂

Skrevet

Kan da ikke ha empati med ei som bryr seg mer om nye dama til eksen, enn barna sine...? Kan du??

Skrevet

Du er meg ei empatisk ei

Kan da ikke ha empati med ei som bryr seg mer om nye dama til eksen, enn barna sine...? Kan du??

Har hun virkelig sagt at hun bryr seg mindre om barna enn om nye dama til eksen?

Forstår godt at du er ensom, jeg. Det er helt greit å føle litt på det og det er godt å høre at du stoler på eksen og den nye dama. Regner med at ungene har det godt mens de er der. ^_^ Stay busy, tenk på ungene og nytt litt alenetid!

Anonymous poster hash: 88e44...48e

Skrevet

Det er da helt normalt å føle at det er sårt når exen har fått ny dame.. Og i tillegg må man savne sine egne barn, mens hun får være sammen med dem. Tolker det ikke en eneste plass som at hun ikke bryr seg om barna sine. Så ja, jeg har empati med henne.

Skrevet

Har heller ingen problemer med å skjønne at det er sårt, det livet du hadde sammen med mannen og barna er ikke lenger og noen andre har overtatt også i det hjemmet dere delte, Ærsj jeg hadde ikke syns noe om det.... Men ha fokus på at ungene dine har det supert hos dem, det er viktigst og som de over her sier, prøv å nyt friheten, kanskje ta deg en tur ut på kveldstid og kjenn litt på spenningen om det finnes noen du kan flørte litt med💕 også går jo to uker overraskende fort da....

Anonymous poster hash: 329fd...c5c

Skrevet

Det såre med ny dame er da ikke vanskelig å forstå - at en fremmed får tilbringe en stor del av ferien med ungene i stedet for HI selv.

HI, selv om du er lei deg så gjør gode ting - se venner, nyt sommeren, sov uforstyrret, les bøker, ta fram et syprosjekt, gjør ingenting og bare snus på sommerluktene over et glass vin, gå i parken, gå på museum... Lad opp batterier!

Skrevet

Hvorfor overtok du ikke huset selv? Det hadde jeg gjort.

Skrevet

Hvorfor overtok du ikke huset selv? Det hadde jeg gjort.

Himmel. Typisk dib! Er det vanskelig å forestille seg at feks hi ikke hadde råd? Eller - kanskje hun hadde råd, men valgte å få en ny start i ny bolig? Det er likevel helt lov å kjenne på såre følelser når du må sende ungene til "nydama i gamlehuset ". Må være stusselig å ha så lite empati og fantasi.

Anonymous poster hash: 5752c...c88

Skrevet

Er det første ferien ?

Vet det ikke virker sånn, men det vil gå seg til og du må lære deg å trives alene. Legg hyggelig planer for sånne perioder hvor barna er der, så du har litt å fylle dagene med.

Jobber du?

Eller gå ut på datingsmarkedet og finne ny mann. Det er så mye fokus på at man MÅ ha det gøy alene i masse år, men ikke alle er skapt for å være alene. Prøv å bruke disse 2 ukene på å date, søke og så kan det hende det blir full klaff? Lykke til!

Anonymous poster hash: f126b...d5a

Skrevet

Bør vel ikke bli overrasket over hva noen klarer å få ut av dette innlegget, men velger å ikke kommentere det. Takk til dere andre med saklige tilbakemeldinger. Blir gjerne sånn med en hang de er reist og så går det seg til.

Skrevet

Det som ikke passer deg, er "ikke saklig", men det som passer er "saklig"? Seriøst?

Skrevet

Ja, hvor står det at jeg ikke tenker på ungene mine? Velger faktisk å henge meg opp i de kommentarene.

Skrevet

Ikke skulle det stå.

Skrevet

Ja, hvor står det at jeg ikke tenker på ungene mine? Velger faktisk å henge meg opp i de kommentarene.

Før han fikk dame, så gikk det helt fint. Nå er det tungt å trist!!?? Legg sammen to og to, hva får DU??

Skrevet

Ja, hvor står det at jeg ikke tenker på ungene mine? Velger faktisk å henge meg opp i de kommentarene. Anonymous poster hash: 46a64...71c

Før han fikk dame, så gikk det helt fint. Nå er det tungt å trist!!?? Legg sammen to og to, hva får DU??Anonymous poster hash: 74878...a17

DU får iallefall bare 3.... Tenk å være SÅ blåst!?

Anonymous poster hash: 9403c...c57

Skrevet

Hvor står det at det gikk helt fint før? Og ja nekter ikke på at man føler seg enda mer ensom når man vet de er to og jeg alene.

Skrevet

Hvor står det at det gikk helt fint før? Og ja nekter ikke på at man føler seg enda mer ensom når man vet de er to og jeg alene.

Herregud!!!!

Så DET handlet om "de to", og ikke barna?? Fatter ikke at jeg gidder dette her.. Hvor enkel er du?

Skrevet

Hvor står det at det gikk helt fint før? Og ja nekter ikke på at man føler seg enda mer ensom når man vet de er to og jeg alene. Anonymous poster hash: 46a64...71c

Herregud!!!!

Så DET handlet om "de to", og ikke barna?? Fatter ikke at jeg gidder dette her.. Hvor enkel er du? Anonymous poster hash: 74878...a17

Beklager å måtte skuffe deg, men prisen til dagens enkleste går til deg!! Hjelpes...

Anonymous poster hash: 9403c...c57

Skrevet

Herregud!!!!

Så DET handlet om "de to", og ikke barna?? Fatter ikke at jeg gidder dette her.. Hvor enkel er du?

Tror det er tydelig hvem som er mest enkel av oss....,

Skrevet

Herregud!!!!

Tror det er tydelig hvem som er mest enkel av oss....,

Nå skal jeg vise deg enkel;

Kos deg alene du, men nye dama leker familie med eksen og barna dine. I ditt hjem 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...