Gå til innhold

Flere som reiser til Kreta denne uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal reise på torsdag med to bhg-barn. Jeg kjenner jeg er urolig pga alle overskriftene i media. Vi er innstilt på å ha med kontanter og ekstra mat i kofferten. Vi skal bo på et sted jeg anser som trygt. Vi kan bestille halvbudsjett der når vi ankommer.

Jeg er mest bekymret for om vi kommer oss hjem? Blir alt bare fullstendig kaos tro? Er mest bekymrer fordi vi har med en 1åring...

Anonymous poster hash: 7e417...1f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi reiser til Korfu om 2,5 uke. Jeg er redd for at det til den tid skal bli streik sånn at flyet ikke får lande. Vi har bestilt fly og hotell separat, altså ikke pakkereise så vi får vel ikke noe igjen hvis det blir streik eller noe 😬

Anonymous poster hash: 0e9fc...edf

Skrevet

Avbestilte billettene pga. advarslene. Blir Portugal isteden :)

Anonymous poster hash: 63acd...c21

Skrevet

Jeg hadde reist uten å tvile. Du kan risikere streik når du skal hjem, men hvis du planlegger godt så går det sikkert fint. Pass på å ha mat og vann tilgjengelig når du reiser til flyplassene, både ut og hjem.

Og husk å ikke ha for mye kontanter på deg når du er der nede, men benytt safe. Du får ikke dekket så mye på forsikringen.

Skrevet

Jeg hadde aldri reist. Alle kriminelle deg nede vet at turistene nå kommer med lommene fullt av kontanter. Utrygt!

Anonymous poster hash: 6ca5d...985

Skrevet

Med så små barn er det ikke veldig lurt å dra

Skrevet

Var meningen vi også skulle, men endte, heldigvis, opp med Spania i stedet. Ikke lett å si hva jeg hadde gjort om vi hadde bestilt til Kreta. Enda 2 uker til vi reiser så ting kan jo endre seg. Ikke gøy når den etterlengta ferien blir usikker og i verste fall ødelagt. 

Anonymous poster hash: 5858b...c8c
Skrevet

Jeg hadde avbestilt, ihvertfall med barn. Man reiser ikke ned til et land i økonomisk krise med lommene fulle av penger.

Anonymous poster hash: 20659...3f3

Skrevet

Vi reiser til Kreta på torsdag med ei på 8 mnd. Finnes ikke bekymret. Har med kontanter, babymat, pupp og bleier, og tenker at vi klarer oss☺️ Hellas forsvinner ikke fra jordens overflate/slutter P eksistere selv om de skulle gå konkurs.

Skrevet

Det blir veldig dyrt for dere å ombokke til en annen reise nå. Startur som vi skal reise med sier at alt er som vanlig i Hellas men at man må ha med seg ekstra kontanter.

Anonymous poster hash: ea3f9...297

Skrevet

Dere som har avbestilt ferien og heller reiser et annet sted, mister dere ikke en del penger på dette?? Vi reiser til Kreta om 14 dager, og jeg hørte med reisebyrået hvordan de stilte seg til situasjonen. De ville ikke fraråde noen å dra ennå. Dersom vi selv valgte å avlyse turen, måtte vi ta tapet uten å få noe igjen fra dem.

Anonymous poster hash: c95e1...0e0
Skrevet

Vi reiser til Hellas på torsdag, og jeg er bekymret på grunn av urolighetene som er der nå. Snakket med Vings kundeservice, og de sa det var helt trygt å reise.

Anonymous poster hash: eed58...3fa

Skrevet

Syns det er kjempeflott at dere reiser, de trenger virkelig pengene til turistene nå. Reiste sist det var uroligheter i Hellas, men det var helt rolig på Kreta. Folk der er så hyggelige og tar seg virkelig av turistene.

Skrevet

Vi reiser denne uka. Hørte nettopp i nyhetene fra Hellas og der ble det sagt at det meste i media var opphauset. På øyene merket de ingenting til denne økonomiske krisen, minibankene hadde penger og livet gikk sin rolige og vante gang. Gleder meg til turen og tror ikke på verken kaos eller andre overraskelser. Har med ekstra kontanter og godt humør. Sola skinner og og det blir nok en flott tur.

Skrevet

Vi reiser til Kreta på tirsdag. Overhodet ikke bekymret. Tar med ekstra kontanter og visa kort. Gleder meg til ferie.

Anonymous poster hash: 916d9...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...