Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har ei spådame å anbefale? Gjerne som bor i MIdt-Norge slik at jeg kan møte henne face-to-face.

Anonymous poster hash: fd35c...4bc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg husker ikke i hvilket "firma" jeg fant henne, men det var et av de mest kjente. Elisabeth het hun, og ga meg fantastiske råd i vanskelig faser. Jeg er henne evig takknemlig.

Anonymous poster hash: 689b5...c99
Skrevet

Jeg husker ikke i hvilket "firma" jeg fant henne, men det var et av de mest kjente. Elisabeth het hun, og ga meg fantastiske råd i vanskelig faser. Jeg er henne evig takknemlig.

Haha.

Elisabeth Vinje? Eller Eth.

Spådama til Saera Kahn.

Se denne filmen med henne og du ringer ikke igjen.

Dama er jo stein.

http://www.vgtv.no/#!/video/18965/vgtv-hjemme-hos-saera-khans-spaakone

Anonymous poster hash: ca63b...4c0

Skrevet

Nå husker jeg det; det var Elisabeth eller Liv hos Eth. Tror nok det var Liv, selv om jeg først nevnte Elisabeth.

Skrevet

Du kan godt gjøre narr, men hun "så" alt rundt meg (tror altså at det var Liv), og ga meg helt klare og gode råd. Jeg fulgte veldig konkrete råd, og endte opp fra dypt ulykkelig til verdens lykkeligste. Det var snakk om konkrete og store livsvalg.

Skrevet

Du kan godt gjøre narr, men hun "så" alt rundt meg (tror altså at det var Liv), og ga meg helt klare og gode råd. Jeg fulgte veldig konkrete råd, og endte opp fra dypt ulykkelig til verdens lykkeligste. Det var snakk om konkrete og store livsvalg. Anonymous poster hash: 689b5...c99

Kan du gi et spesifikt eksempel??

Anonymous poster hash: 10c1f...ff3

Skrevet

Jeg også ønsker kontakt md noen. 

Anonymous poster hash: 4ea9a...60a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...