Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Jeg er "hjemme" på ferie nå, og i går var jeg og søsteren min ute på den lokale uteplassen (lite sted). Der traff jeg en tidligere klassevenninne, litt brisen og FULL av anger! Hun hang over meg, gråt nesten og beklaget om og om igjen at hun hadde mobbet meg på barneskolen. Jeg på min side prøvde om og om igjen å forsikre henne om at jeg absolutt ikke har noen opplevelse av å ha blitt mobbet. Det har jeg virkelig ikke. Jeg var en rar unge uten særlig venner og manglende sosiale antenner... Men mobbet? Nei, det ble jeg ikke. Fikk ikke overbevist klassevenninnen min om at hun ikke hadde vært noen mobber, så til slutt sa jeg bare "hør her, alt er greit!" og så dro jeg derifra. Underlig opplevelse. Hadde dere tatt kontakt nå dagen derpå? For å klargjøre? Anonymous poster hash: d0451...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Er jo bra at hun angrer da. Sikkert en episode eller noe hun husker Anonymous poster hash: c64d5...d44
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Er jo bra at hun angrer da. Sikkert en episode eller noe hun husker Anonymous poster hash: c64d5...d44 I følge henne var det mobbing som foregikk i flere år... Hun var en av de "kule" jentene og en leder. Men hun var aldri direkte slem med meg som jeg kan huske... HI Anonymous poster hash: d0451...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har det på samme måte. Jeg følte meg aldri mobbet, men likevel beklager folk seg nå flere år senere. Jeg tror at mobbing er subjektivt, vanskelig å forklare, men at folk har forskjellige terskler for mobbing. At en kan oppleve noe som mobbing, mens en annen som opplever det samme, ikke har noe problemer med det. Anonymous poster hash: da8fb...97d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Tviler på at hun angrer så mye. Mange som kommer slik gjør det for å få seg selv til å føle bedre...ikke for å beklage.. Anonymous poster hash: d0997...cb5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 "Hun var en av de "kule" jentene og en leder." Hun tror sikkert at hun var kulere og hadde mer makt enn det hun egentlig var/hadde. Det hadde jeg nok nevnt for henne på en "fin" måte. :-) Anonymous poster hash: dc9f6...716
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Veldig underlig å bli "beskyldt" for å være mobbet... 😊 Er nok veldig subjektivt, ja. Jeg har nok ikke samme oppfatning av ting som henne. Kanskje hun angrer på at hun ikke brukte makten sin på en positiv måte? At hun brukte energien sin på å holde på makt heller enn å inkludere "raringene"? For makt -det hadde hun! HI Anonymous poster hash: d0451...3dd
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #10 Skrevet 28. juni 2015 Veldig underlig å bli "beskyldt" for å være mobbet... 😊 Er nok veldig subjektivt, ja. Jeg har nok ikke samme oppfatning av ting som henne. Kanskje hun angrer på at hun ikke brukte makten sin på en positiv måte? At hun brukte energien sin på å holde på makt heller enn å inkludere "raringene"? For makt -det hadde hun! HI Anonymous poster hash: d0451...3dd Jeg tror det dreier seg om intensjoner. Hun mente å mobbe deg, med du oppfattet ikke slik. Jeg var slik selv; turte å være meg selv om jeg var litt annerledes. Folk kom med slengbemerkninger, men jeg syntes bare de var umodne og teite og ristet det av meg. I ettertid har noen av dem beklaget, men jeg oppfattet det ikke slik siden det ikke gikk inn på meg i noen grad. Det sier bare noe om hennes intensjoner da dette pågikk. Bra for deg at det prellet rett av! Anonymous poster hash: 856d1...9f8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Skrevet 28. juni 2015 Jeg mener at du bør tilgi henne og ta kontakt med henne. Det høres kanskje merkelig ut. Jeg ble veldig mobbet i barne-og ungdomsskolen.Det gikk til det punktet at jeg ikke orket mer. Jeg stod i stua forran mine foreldre og min bror med en kniv på halsen min. Jeg begynte å kutte, og så husker jeg ikke mer. To år innlagt på psykriatriske. Men jeg har tilgitt dem som mobbet meg. De visste ikke bedre. De var barn. Anonymous poster hash: 487c7...3b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå