Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, herlighet. Det der er dårlige greier..!

Anonymous poster hash: 0f51e...da4
Skrevet

Må være noen som har blitt kastet ut av namnsmann eller noe dette vel? Og ikke fått ryddet etter seg? Men at huseier presterer å ta bilde av dette a? Hjelpes

Skrevet

Milde Moses for et grisehus!!

Sjekk dusjen! Har ikke vært vasket der siste årene... og langs stueveggen :o Det er IKKE flytterot, men inngrodd skitt!

*SPY*

Anonymous poster hash: cc0bd...d1d

Skrevet

Det var bare flaut!! rett og slett

Anonymous poster hash: d8de8...35c

Skrevet

Ble mest forskrekket over at det ser ut som det bor unger der.. Stakkars unger.

Anonymous poster hash: 52dcb...cc4
Skrevet

Må være noen som har blitt kastet ut av namnsmann eller noe dette vel? Og ikke fått ryddet etter seg? Men at huseier presterer å ta bilde av dette a? Hjelpes

Det tenkte jeg også. Kanskje huseier ikke har lov å røre tingene deres, e.l.. Dette er skikkelig grisete- omtrent "hoarding" i min bok.

Anonymous poster hash: 36b35...7e8

Skrevet

Ikke sant. Hadde jeg vært huseier, så hadde alt på søplafyllingen. Mener man må hente restene sine innen 14 dager etter at lås er byttet og namsmann har vært der,.

Skrevet

Regner med det er huseier som skal få seg nye leieboere. Men i så fall er det skikkelig ufint å legge ut slike bilder og henge ut de som har bodd der før. De trenger jo helt tydelig hjelp stakkars folk! Og stakkars unger!!

Anonymous poster hash: 3c11d...896

Skrevet

Ja ikke sant. ER alltids noen som kjenner noen , og vedkommende som har bodd der blir gjenkjent. Sarp er faktisk ikke så stort.

Skrevet

Dette må være tull. Skikkelig tull.

Skrevet

HahhahAh....huff...

Anonymous poster hash: eabc1...4ad

Skrevet (endret)

Eller om hun skal sjekke responsen om folk virkelig er desperate og tar hva som helst? Ikke vet jeg.

Endret av Gjest
Skrevet

Ser ut som det er tatt bilder av rotet, at det er fokusert på det, men samtidig så er det sikkert umulig å unngå bilder av rotet, og eier trenger nye leieboere snarets. Skjønner godt eier ikke tar i møkka til andre.......... ugg

Anonymous poster hash: 48ea4...080
Skrevet

aldri om jeg hadde leid den leiligheten for 8500 nei

Skrevet

"Koselig leilighet......" Definisjonen for koselig er ikke den samme her som den tydeligvis er på Ullerøy

Skrevet

Hadde hvertfall samlet alt shitet i et rom før jeg hadde tatt bilder...

Skrevet

Et kjapt søk på 1881 viser jo hvem som bor der, så egentlig litt synd for barna å legge ut her. Noen kan jo kjenne dem igjen. Then again, så ligger det jo på Finn. Trasig uansett.

Skrevet

At det fremdeles er adventstake i vinduet og ski i gangen i juni måned sier sitt...

Skrevet

Hadde ikke plaget meg at det så rotete ut på bildene hvis jeg var på jakt etter leilighet.

Anonymous poster hash: c562d...100

Skrevet

At det fremdeles er adventstake i vinduet og ski i gangen i juni måned sier sitt...

Akkurat DÈT er det minste problemet, syns jeg😕

Anonymous poster hash: 45611...ad3

Skrevet

"Idylliske Ullerøy" lever opp til navnet sitt her. :blomst:

Skrevet

Trist at slikt legges ut her :(

Skrevet

Tråden er moderert for spekulasjoner om navngitte personer. Vær så snille å ikke spekulere om ting dere ikke vet noe om. 

Brukermoderator Iiiiik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...