Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Den bare renner og renner... Blanding av allergi og forkjølelse :/ kan ikke ta medisiner. Anonymous poster hash: ebcd7...948
n74 Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Haha, akkurat når man tenker at her har man jo lest alt :-D
Salla Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har rullet sammen et flak eller to med dopapir og stappet oppi, det har holdt snørret inne hvert fall:-)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Bruk de minste, de gule tror jeg. Det burde da funke :-) Anonymous poster hash: d9e18...2d1
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Haha tenkte nettopp det samme, er veldig forkjøla Anonymous poster hash: 309a9...a57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå