Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Hvilken anbefaler du?Hvor vondt er det egentlig? Vet at det er stor forskjell på merkene, den jeg har tittet på heter Braun silk-epil 7-7721 , og skal visstnok være kjempebra. Hjelper det med emlakrem? Har funnet et par tråder på andre forumer og lest gjennom, men det er så store forskjeller på svarene..Noen skriver at det er DEILIG å epilere leggene, mens andre sier at den har ligget i skapet etter første forsøk fordi det var så vondt. Jeg har mannehår på leggene... Hadde vært så kjekt å ha en sånn på sommeren. Kan ikke gå i shorts uten å være nybarbert, og kan heller ikke barbere hver dag for da får jeg rødprikkete legger. Anonymous poster hash: bd763...a3e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har brukt det i mange år. Nå har jeg fjernet håret permanent med sånn hjemmemaskin. Det kommer noen helt få hår fremdeles, men de er lyse og av dårlig kvalitet. Tar dem med epilatoren. Anonymous poster hash: 3d02f...6db
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har brukt det i mange år. Nå har jeg fjernet håret permanent med sånn hjemmemaskin. Det kommer noen helt få hår fremdeles, men de er lyse og av dårlig kvalitet. Tar dem med epilatoren. Anonymous poster hash: 3d02f...6db Er så usikker på om jeg skal gå for epilator eller sånn hjemmemaskin! Anonymous poster hash: bd763...a3e
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Synes ikke det blir glatt nok med epilator... Veet fungerer mye bedre for min del! Anonymous poster hash: 3f76c...b77
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Blir fantastisk resultat, men er ganske vondt skal bli bedre med tiden da. Bedøvende krem funker nok bra. Anonymous poster hash: e51b8...c89
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Jeg fikk av samboeren min til bursdag, siden jeg ønsket meg det. Ble anbefalt det av en kollega på jobb. Fikk Braun 7et eller annet. Super fornøyd! I starten gjør det litt vondt, så kjenner du det ikke lenger. Det i samme omgang. Da jeg brukte høvel ble jeg så sår, tørr og klødde meg nesten til blods. Ikke nå lenger 😊 Det et mange forskjellige hoder som følger med, bruksanvisning, lader og en oppbevaringspose. Anbefales!!!😄😄😄
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Mine legger ser ut som en ribbet kalkun, selv etter fire uker, noen som vet hvorfor? Håper det går vekk snart.. Anonymous poster hash: ff65b...636
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Har brukt epilator i årevis, og det er kun det og voksing som funker for meg. Var svinvondt første gangene, men det kommer seg. Eneste jeg har slitt litt med er inngrodde hår, men det er vel fort min egen feil, burde vært flnkere å skrubbe innimellom Anonymous poster hash: 5ee6b...d45
Gjest Me2u Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Epilator er vondt i starten, spesielt under armene, men fy fader så effektivt!!!! Har såvidt hår igjen på leggene og under armene. De er så fine og tynne at de nesten er usynlig
Mandala Skrevet 29. juni 2015 #10 Skrevet 29. juni 2015 Første gangen var det ekstremt vondt og jeg var rødprikkete ganske lenge. Men det blir bedre og bedre for hver gang. Første gangen endte også alle nye hår med å vokse ut litt innenfor huden, det var absurd. Jeg så hårene, de var som vanlige hår, men utilgjengelige uten å måtte lirke dem frem med en pinsett. Jeg har en braun7 noe kjøpt ifjor sommer.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #11 Skrevet 29. juni 2015 Jeg fikk av samboeren min til bursdag, siden jeg ønsket meg det. Ble anbefalt det av en kollega på jobb. Fikk Braun 7et eller annet. Super fornøyd! I starten gjør det litt vondt, så kjenner du det ikke lenger. Det i samme omgang. Da jeg brukte høvel ble jeg så sår, tørr og klødde meg nesten til blods. Ikke nå lenger Det et mange forskjellige hoder som følger med, bruksanvisning, lader og en oppbevaringspose. Anbefales!!! Dere som er fornøyd, har dere mye hår? Og når jeg sier mye så mener jeg svarte tykke "mannehår", og ikke sånn lyse tynne jentehår Anonymous poster hash: bd763...a3e
Lille krøll Skrevet 29. juni 2015 #12 Skrevet 29. juni 2015 Jeg fikk av samboeren min til bursdag, siden jeg ønsket meg det. Ble anbefalt det av en kollega på jobb. Fikk Braun 7et eller annet. Super fornøyd! I starten gjør det litt vondt, så kjenner du det ikke lenger. Det i samme omgang. Da jeg brukte høvel ble jeg så sår, tørr og klødde meg nesten til blods. Ikke nå lenger Det et mange forskjellige hoder som følger med, bruksanvisning, lader og en oppbevaringspose. Anbefales!!! Dere som er fornøyd, har dere mye hår? Og når jeg sier mye så mener jeg svarte tykke "mannehår", og ikke sånn lyse tynne jentehår Anonymous poster hash: bd763...a3e Synes ikke det gjorde noe spes vondt, hverken på legger eller under armer. Har tykke mannehår. Men jeg får så mye inngrodde hår av både epilator og barbering at jeg gått over til hjemmelaser for å bli kvitt problemet.
Mandala Skrevet 29. juni 2015 #13 Skrevet 29. juni 2015 Jeg prøvde epilatoren under armene også ifjor. Det var så vondt at jeg ikke klarte å kjenne forskjell på om den bare dro bort hårene eller om den rev opp hele huden min i samme slengen. Den gjorde visstnok bare det første, men jeg kan bare bruke min på bena :-P har endel (mørke) hår ja.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #14 Skrevet 29. juni 2015 Jeg har masse svarte hår på leggen som du etterspør og er fornøyd med epilator på leggene. Får ikke inngrodde hår der. Synes den er veldig vondt å bruke langs bikinilinja men gjør det likevel fordi jeg får flere uker hårfri om sommeren (også her har jeg mye hår,også utenfor trusekanten).får litt inngrodde hår langs kanten men det gjør ingenting. Anonymous poster hash: 3f623...d61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå