Gå til innhold

Heving brød-hva ha over


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal heve brød og er tom for rene kopphåndduker, hva kan man bruke da?😬Har noen kluter jeg bruker som gulpekluter,selvfølgelig rengjort på 60 grader, men jeg føler det blir feil😝

 

Anonymous poster hash: 7502a...ca0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plastfolie? Er vel egentlig best å bruke det.



Anonymous poster hash: 67fa9...0a3
Skrevet

Først plast, så deigen beholder all fuktigheten, så et håndkle. Et håndhåndle gjør samme nytte som et koppehåndle.

 

Anonymous poster hash: 0f365...ed9

Skrevet

Åj er plast greit?faktisk ikke hørt om🙊

 

Anonymous poster hash: 7502a...ca0

Skrevet

Plast er best, for du holder på fuktigheten i deigen. Håndkle er med på å tørke den ut.

 

Anonymous poster hash: ca634...c1e

Skrevet

Bruker alltid plast, da holder deigen seg fuktig gjennom hele hevingen :) 



Anonymous poster hash: fbed1...a34
Skrevet

Hever dere på benken?Jeg bruker sette den i ovnen i liiiitt varme å heve, men tør ikke d med plast😝

 

Anonymous poster hash: 7502a...ca0

Skrevet

Bruker alltid plast og kopphåndduk over. Setter den i ovnen uten varme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...