Gå til innhold

Eliott, det nye poppis navnet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg personlig liker det ikke, er det mest oppskrytte navnet som finnes, er det noen flere som ikke liker det,eller elsker alle det?

Anonymous poster hash: cc02d...c51
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elliot, isåfall. Syns det er fint. Ikke hørt om noen som heter det.. Er det så populært altså?

Skrevet

I følge min fabelaktige "navne-app" er det det ikke veldig mange: under 40 stk. som heter Eliot og under 4 stk. som heter Eliott :)

Skrevet

Elliot hvertfall.

Kjenner en supetsøt liten 4 åring som heter det. Pappan er engelsk da.

Skrevet

Ja, jeg tror at det er på full fart på vei inn nå. Elliot/Elliott.

Anonymous poster hash: 4885a...438

Skrevet

Min gutt heter Elliott. Eg valgte navnet og far valgte skrivemåten. Visstnok skrevet mye sånn i USA. Hvertfall, han er 4 nå, og vi kjente ingen, og hadde ikke heller hørt om noen fra før med det navnet (på noen som helst skrivemåte). Ser nå av og til en og annen fødselsannonse hvor det dukker opp. Så det er muligens på vei opp nå. Vi følte vi hadde vært akkurat passe originale i navnevalget sa han ble født da.

Skrevet

Jeg synes det er kjempefint. Står høyt på listen min! :)

Skrevet

Syns navnet er grusomt.. rart og femi

Anonymous poster hash: 20f65...35a

Skrevet

jeg er ikke super fan,men kjenner 3 små eliot og en eliott,så begynner og bli vanlig,men er ikke stygt

Skrevet

Det er heldigvis sjelden en fasit på om et navn er fint eller ei siden vi har forskjellig smak.

Har ikke hørt om noen Som heter hverken Eliott eller Elliot, men synes sistnevnte er veldig fint.

Anonymous poster hash: 98413...129

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...