Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Noen som har vært i samme situasjon? Begge barna våre henger på meg hele tiden, spør meg om alt, jeg skal gjøre alt. Men jeg bestemmer selvfølgelig at nå er det pappa som skal ordne osv. Mannen min er tafatt. Ligger i sofaen og forventer at de skal komme til han om han roper på de. Han leker sjeldent med den på eget initiativ. Og nå er begeret mitt fullt! Har gitt han 3 mnd på å klare å snu dette, minst en av ungene skal være mindre på meg. Ellers kan jeg lile godt bli alenemor og få helt fri til å puste innimellom. Men han trenger nok gode tips til hvordan han skal klare dette. Hjelp! Anonymous poster hash: 21538...f7b
hms33 Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Reis bort en uke på ferie!!! La han klare seg helt selv!!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Her blir det sånn at den som er mest ned barnet, blir på en måte da favoritt. Da jeg gikk gravid med minste hadde jeg ikke krefter til å holde på så mye med største, da måtte far mer på banen og er nå favoritt til trøst og lek. (Men på natt duger bare mamma...) kan jo hende at største skjønner at jeg må ha minste mer og derfor søker til far på dagtid. Så i ditt tilfelle må pappaen på banen og engasjere seg mer rett og slett ;-) Anonymous poster hash: d57b5...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå