Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Hadde slike gummistrikk på barna for et par år siden, og skulle gjerne hatt nye slike. Noen som har bestilt den siste tiden, og har et sted å anbefale? Anonymous poster hash: dbdbc...e70
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Sverger til MY ID id-bånd http://www.nordicprint.no/my-id?gclid=CLK9oce6ssYCFaL2cgody2cK2Q Anonymous poster hash: 13d32...b5d
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Anonym bruker, on 28 Jun 2015 - 15:08, said: Sverger til MY ID id-bånd http://www.nordicprint.no/my-id?gclid=CLK9oce6ssYCFaL2cgody2cK2Q Anonymous poster hash: 13d32...b5d Takk- lurer faktisk på om det var der jeg bestilte sist.Hva skriver dere på båndene? Anonymous poster hash: dbdbc...e70
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Anonym bruker, on 28 Jun 2015 - 15:08, said: Sverger til MY ID id-bånd http://www.nordicprint.no/my-id?gclid=CLK9oce6ssYCFaL2cgody2cK2Q Anonymous poster hash: 13d32...b5d Takk- lurer faktisk på om det var der jeg bestilte sist.Hva skriver dere på båndene? Anonymous poster hash: dbdbc...e70 Gjorde det lett vi "Jeg heter **** ring ******** så finner vi mamma. Anonymous poster hash: 13d32...b5d
Anyne Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Vi har ikke med navnet til barnet, men skrev:" If im lost, call my mom or dad: 12345678 / 87654321" Har også fra my id, det som er dumt synes jeg er at skriften er på innsiden av båndet (inn mot armen) så man må vite hva det er for å skjønne hva man skal bruke det til..
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Skrev bare: please call mom, 0047XXXXX<br /><br />Skriver ikke navnet på barnet. Anonymous poster hash: dbdbc...e70
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Sprittusj på armen: MAMMA: 12345678 Anonymous poster hash: 36066...6dc
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Sprittusj på armen: MAMMA: 12345678 Anonymous poster hash: 36066...6dc Det fungerer dårlig i syden hvor mine barn bader hele dagen :-) ID bånd er genialt :-) Anonymous poster hash: 488d6...391
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Vi har ikke med navnet til barnet, men skrev:" If im lost, call my mom or dad: 12345678 / 87654321" Har også fra my id, det som er dumt synes jeg er at skriften er på innsiden av båndet (inn mot armen) så man må vite hva det er for å skjønne hva man skal bruke det til.. Er bare å vrenge det. Anonymous poster hash: 5b6b6...25f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #10 Skrevet 28. juni 2015 Selger slike bånd på Notabene hvor man skriver på selv Anonymous poster hash: 34528...9f8
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Skrevet 28. juni 2015 Selger slike bånd på Notabene hvor man skriver på selv Anonymous poster hash: 34528...9f8 Til 39 kr stk Anonymous poster hash: 34528...9f8
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #13 Skrevet 30. juni 2015 De selger på apotek 1 også 😃 Anonymous poster hash: 2413e...fab
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #14 Skrevet 30. juni 2015 Ringmamma.no kjempefine Bestilte på Ringmamma 22/6, fikk dem i posten i dag. 99kr, tror MyId fra Nordic print koster 149kr. Så langt godt fornøyd! Men de er jo ikke brukt ennå, da. Anonymous poster hash: c81cb...4c3
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2015 #15 Skrevet 30. juni 2015 Vi har ikke med navnet til barnet, men skrev:" If im lost, call my mom or dad: 12345678 / 87654321" Har også fra my id, det som er dumt synes jeg er at skriften er på innsiden av båndet (inn mot armen) så man må vite hva det er for å skjønne hva man skal bruke det til.. Er bare å vrenge det. Anonymous poster hash: 5b6b6...25f Ja JEG skjønner jo det!! Men mannen min/bestemor/kamerat/dansken/svensken/spanjolen som evt finner mitt forsvunne barn vet jo kanskje ikke hva det umiddelbart er og at de må snu det for å finne det ut. Anonymous poster hash: 17c9c...36a
Serepta Skrevet 30. juni 2015 #16 Skrevet 30. juni 2015 Vi har ikke med navnet til barnet, men skrev:" If im lost, call my mom or dad: 12345678 / 87654321" Har også fra my id, det som er dumt synes jeg er at skriften er på innsiden av båndet (inn mot armen) så man må vite hva det er for å skjønne hva man skal bruke det til.. Er bare å vrenge det. Anonymous poster hash: 5b6b6...25f Ja JEG skjønner jo det!! Men mannen min/bestemor/kamerat/dansken/svensken/spanjolen som evt finner mitt forsvunne barn vet jo kanskje ikke hva det umiddelbart er og at de må snu det for å finne det ut. Anonymous poster hash: 17c9c...36a Kan ikke barnet ha det på vrengt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå