Gå til innhold

Erg, blir så forbanna!


Anbefalte innlegg

Skrevet

En eller annen gjøk kjørte på bilen vår på en parkeringsplass utenfor ett kjøpesenter, og stakk uten å legge igjen lapp på ruta eller noe denne uken.

Bilen er ganske ny, og vi har jobbet mye for å spare til den. Nå må vi ut med mange tusen kroner, noen få uker før vi får vårt første barn, og vi er begge studenter. Irriterende når man må ut med mange tusen bare fordi folk ikke kan ta ansvar for handlingene sine. 

deler av fangeren er knust og lakken er skikkelig skrapet opp :( 

Dagens utblåsning :(



Anonymous poster hash: a1066...3b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

En eller annen gjøk kjørte på bilen vår på en parkeringsplass utenfor ett kjøpesenter, og stakk uten å legge igjen lapp på ruta eller noe denne uken.

Bilen er ganske ny, og vi har jobbet mye for å spare til den. Nå må vi ut med mange tusen kroner, noen få uker før vi får vårt første barn, og vi er begge studenter. Irriterende når man må ut med mange tusen bare fordi folk ikke kan ta ansvar for handlingene sine.

deler av fangeren er knust og lakken er skikkelig skrapet opp :(

Dagens utblåsning :(

 

Anonymous poster hash: a1066...3b0

Æsj , så utrolig dårlig gjort !!😞😣

Skrevet

Om det var på et kjøpesenter, kanskje det er overvåkingskamera over plassen?

Skrevet

nei, det var dessverre ikke kamera :(

HI



Anonymous poster hash: a1066...3b0
Skrevet

Anmeld og sjekk om det finnes overvåkingskamera.

 

Dere kan også sette inn en annonse i lokalavisen hvis dere bor et mindre sted, si at vedkommende som stakk av kan unngå anmeldelse om de tar kontakt selv  innen to dager.



Anonymous poster hash: b2235...999
Skrevet

Så dårlig gjort. Min far opplevde noe av det samme. Store skader på bilen. Klarte via vitner å spore opp hvem dette var. Viste seg å være en svensk reg lastebil.politiet tok lakk prøver og fører innrømmet til slutt.

 

Da burde jo alt være greit? Så henla politiet saken.

 

Selv om du finner ut hvem det er så er det ikke sikkert det hjelper.

 

Anonymous poster hash: 137b7...bf5

Skrevet

Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera.

Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i :(

HI



Anonymous poster hash: a1066...3b0
Skrevet

 

Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera.

Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i :(

HI

 

Anonymous poster hash: a1066...3b0

 

 

Kontakt avisa og be dem lage reportasje, eller sett inn annonse. Verdt et forsøk.

 

Anonymous poster hash: b2235...999

Skrevet

 

 

Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera.

Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i :(

HI

 

Anonymous poster hash: a1066...3b0

 

 

Kontakt avisa og be dem lage reportasje, eller sett inn annonse. Verdt et forsøk.

 

Anonymous poster hash: b2235...999

 

 

Det var virkelig ikke dumt!

HI

 

Anonymous poster hash: a1066...3b0

Skrevet

Jeg anmeldte en gang. Hadde vitner, visste hvem det var, min lakk på hans bil og hans lakk på min bil.

Han nektet og saken ble henlagt pga beviset stilling. Helt utrolig

 

Anonymous poster hash: b9daa...90f

Skrevet

Dere har vel forsikring?

Utrolig kjipt, men uforutsette utgifter på noen tusen kan man faktisk få når man har bil. Har man ikke råd til det, har man ikke råd til bil.

Men selvsagt, ekstra kjipt når det er andres skyld og de ikke tar skylda og gjør opp for seg.



Anonymous poster hash: d41f5...37a
Skrevet

Søren også😡 Dette var utrolig kjiipt. Skjedd med oss også. Fant ikke ut hvem som gjorde det😝

Skrevet

 

Dere har vel forsikring?

Utrolig kjipt, men uforutsette utgifter på noen tusen kan man faktisk få når man har bil. Har man ikke råd til det, har man ikke råd til bil.

Men selvsagt, ekstra kjipt når det er andres skyld og de ikke tar skylda og gjør opp for seg.

 

Anonymous poster hash: d41f5...37a

 

Ja, vi har forsikring. Full kasko. Men vi må alikevel betale egenandel på flere tusen pluss at det blir tap av bonus, kun fordi noen stikker av. Ja, vi har selvfølgelig penger på sparekonto til uforutsette utgifter, er bare så forbanna irriterende.

HI

 

Anonymous poster hash: a1066...3b0

Skrevet

Søren også Dette var utrolig kjiipt. Skjedd med oss også. Fant ikke ut hvem som gjorde det

Det er litt for mange som gjør det der. Hva er det som feiler folk egentlig :(

HI

 

Anonymous poster hash: a1066...3b0

Skrevet

 

 

 

Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera.

Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i :(

HI

 

Anonymous poster hash: a1066...3b0

 

Kontakt avisa og be dem lage reportasje, eller sett inn annonse. Verdt et forsøk.

 

Anonymous poster hash: b2235...999

Det var det som min far gjorde...

 

 

Anonymous poster hash: 137b7...bf5

Skrevet

Samme her.. Bilen var bare 3 uker gammel.. Var kamera, men han nektet og du så ikke selve hendelsen, bare hvem som stod ved siden av.. Så kom ingen vei.. Kjempekjipe penger, må ut med 15000 :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...