Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 En eller annen gjøk kjørte på bilen vår på en parkeringsplass utenfor ett kjøpesenter, og stakk uten å legge igjen lapp på ruta eller noe denne uken. Bilen er ganske ny, og vi har jobbet mye for å spare til den. Nå må vi ut med mange tusen kroner, noen få uker før vi får vårt første barn, og vi er begge studenter. Irriterende når man må ut med mange tusen bare fordi folk ikke kan ta ansvar for handlingene sine. deler av fangeren er knust og lakken er skikkelig skrapet opp Dagens utblåsning Anonymous poster hash: a1066...3b0
Mrs Smith Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 En eller annen gjøk kjørte på bilen vår på en parkeringsplass utenfor ett kjøpesenter, og stakk uten å legge igjen lapp på ruta eller noe denne uken. Bilen er ganske ny, og vi har jobbet mye for å spare til den. Nå må vi ut med mange tusen kroner, noen få uker før vi får vårt første barn, og vi er begge studenter. Irriterende når man må ut med mange tusen bare fordi folk ikke kan ta ansvar for handlingene sine. deler av fangeren er knust og lakken er skikkelig skrapet opp Dagens utblåsning Anonymous poster hash: a1066...3b0 Æsj , så utrolig dårlig gjort !!😞😣
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Om det var på et kjøpesenter, kanskje det er overvåkingskamera over plassen?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 nei, det var dessverre ikke kamera HI Anonymous poster hash: a1066...3b0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Anmeld og sjekk om det finnes overvåkingskamera. Dere kan også sette inn en annonse i lokalavisen hvis dere bor et mindre sted, si at vedkommende som stakk av kan unngå anmeldelse om de tar kontakt selv innen to dager. Anonymous poster hash: b2235...999
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Så dårlig gjort. Min far opplevde noe av det samme. Store skader på bilen. Klarte via vitner å spore opp hvem dette var. Viste seg å være en svensk reg lastebil.politiet tok lakk prøver og fører innrømmet til slutt. Da burde jo alt være greit? Så henla politiet saken. Selv om du finner ut hvem det er så er det ikke sikkert det hjelper. Anonymous poster hash: 137b7...bf5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera. Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i HI Anonymous poster hash: a1066...3b0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera. Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i HI Anonymous poster hash: a1066...3b0 Kontakt avisa og be dem lage reportasje, eller sett inn annonse. Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: b2235...999
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera. Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i HI Anonymous poster hash: a1066...3b0 Kontakt avisa og be dem lage reportasje, eller sett inn annonse. Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: b2235...999 Det var virkelig ikke dumt! HI Anonymous poster hash: a1066...3b0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #10 Skrevet 28. juni 2015 Jeg anmeldte en gang. Hadde vitner, visste hvem det var, min lakk på hans bil og hans lakk på min bil. Han nektet og saken ble henlagt pga beviset stilling. Helt utrolig Anonymous poster hash: b9daa...90f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #11 Skrevet 28. juni 2015 Dere har vel forsikring? Utrolig kjipt, men uforutsette utgifter på noen tusen kan man faktisk få når man har bil. Har man ikke råd til det, har man ikke råd til bil. Men selvsagt, ekstra kjipt når det er andres skyld og de ikke tar skylda og gjør opp for seg. Anonymous poster hash: d41f5...37a
Urwa Skrevet 28. juni 2015 #12 Skrevet 28. juni 2015 Søren også😡 Dette var utrolig kjiipt. Skjedd med oss også. Fant ikke ut hvem som gjorde det😝
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #13 Skrevet 28. juni 2015 Dere har vel forsikring? Utrolig kjipt, men uforutsette utgifter på noen tusen kan man faktisk få når man har bil. Har man ikke råd til det, har man ikke råd til bil. Men selvsagt, ekstra kjipt når det er andres skyld og de ikke tar skylda og gjør opp for seg. Anonymous poster hash: d41f5...37a Ja, vi har forsikring. Full kasko. Men vi må alikevel betale egenandel på flere tusen pluss at det blir tap av bonus, kun fordi noen stikker av. Ja, vi har selvfølgelig penger på sparekonto til uforutsette utgifter, er bare så forbanna irriterende. HI Anonymous poster hash: a1066...3b0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #14 Skrevet 28. juni 2015 Søren også Dette var utrolig kjiipt. Skjedd med oss også. Fant ikke ut hvem som gjorde det Det er litt for mange som gjør det der. Hva er det som feiler folk egentlig HI Anonymous poster hash: a1066...3b0
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #15 Skrevet 28. juni 2015 Det er i Askim, så er lite sted, men stort nok til at det er gjennomsiktig. Vi har skjekket, det var ikke videokamera. Ja, vi vurderer sterkt anmeldelse, selv om forsikringsselskapet vårt mente det ikke var vits i HI Anonymous poster hash: a1066...3b0 Kontakt avisa og be dem lage reportasje, eller sett inn annonse. Verdt et forsøk. Anonymous poster hash: b2235...999 Det var det som min far gjorde... Anonymous poster hash: 137b7...bf5
Anyne Skrevet 28. juni 2015 #17 Skrevet 28. juni 2015 Samme her.. Bilen var bare 3 uker gammel.. Var kamera, men han nektet og du så ikke selve hendelsen, bare hvem som stod ved siden av.. Så kom ingen vei.. Kjempekjipe penger, må ut med 15000 :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå