Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Jeg er i midten av tre søsken. Jeg jobber 80%. Har egen leilighet + en litt eldre bil uten lån. Føler jeg er komt heldig ut av livet. Er alene med to barn. Ingen av de de to andre jobber eller har egen plass å bo. Min mor jobber og min far er ufør siden ca 40 årene. Føler meg virkelig heldig. Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Du har vært flink til å prioritere og komme deg på plass. Min mann er også midten av 3 søsken og er den eneste med fast 100% jobb, eget hus, ny bil og lite gjeld utenom bil- og boliglån. Begge foreldrene jobber 100%, men eier ingenting Anonymous poster hash: d76c1...3ad
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Du har vært flink til å prioritere og komme deg på plass. Min mann er også midten av 3 søsken og er den eneste med fast 100% jobb, eget hus, ny bil og lite gjeld utenom bil- og boliglån. Begge foreldrene jobber 100%, men eier ingenting Anonymous poster hash: d76c1...3ad Han var også det sorte fåret som ingen trodde ville komme noen sted i livet. Anonymous poster hash: d76c1...3ad
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Takk. Så bra st det ordnet seg for han. Flere? Anonymous poster hash: 8cc13...744
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Hva skal man egentlig tenke om dette? Er det noe spørsmål her? Du har jobb, bolig og barn. Og.... Så...? Anonymous poster hash: 4ae8e...7f3
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #6 Skrevet 28. juni 2015 Hva skal man egentlig tenke om dette? Er det noe spørsmål her? Du har jobb, bolig og barn. Og.... Så...? Anonymous poster hash: 4ae8e...7f3 Det lurer jeg også på... Anonymous poster hash: 5d563...001
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #7 Skrevet 29. juni 2015 Hva tenker du selv? At du er mye flinkere enn hele resten av familien din? At dine søsken er udugelige? Jeg er i midten av tre søsken, og den som gjorde det desidert best på skolen. Det lå an til at jeg ble den første i nærmeste familie som fikk en formell utdannelse og kanskje til og med en bachelor. Men jeg ble psykisk syk, og ting ble ikke som alle hadde håpet. Jeg har klart meg relativt bra, men sammenlignet med mine søsken så er jeg vimsete, det sorte foret, outsideren etc. Anonymous poster hash: 46833...a46
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #8 Skrevet 29. juni 2015 Naturligvis fåret. Anonymous poster hash: 46833...a46
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2015 #9 Skrevet 29. juni 2015 At du tror du er bedre enn andre? Anonymous poster hash: 0316f...4b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå