Gå til innhold

Hva tenker dere om dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i midten av tre søsken. Jeg jobber 80%. Har egen leilighet + en litt eldre bil uten lån. Føler jeg er komt heldig ut av livet. Er alene med to barn. Ingen av de de to andre jobber eller har egen plass å bo. Min mor jobber og min far er ufør siden ca 40 årene. Føler meg virkelig heldig.

 

Anonymous poster hash: 8cc13...744

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vært flink til å prioritere og komme deg på plass. Min mann er også midten av 3 søsken og er den eneste med fast 100% jobb, eget hus, ny bil og lite gjeld utenom bil- og boliglån. Begge foreldrene jobber 100%, men eier ingenting



Anonymous poster hash: d76c1...3ad
Skrevet

 

Du har vært flink til å prioritere og komme deg på plass. Min mann er også midten av 3 søsken og er den eneste med fast 100% jobb, eget hus, ny bil og lite gjeld utenom bil- og boliglån. Begge foreldrene jobber 100%, men eier ingenting

 

Anonymous poster hash: d76c1...3ad

 

Han var også det sorte fåret som ingen trodde ville komme noen sted i livet.

 

Anonymous poster hash: d76c1...3ad

Skrevet

Takk. Så bra st det ordnet seg for han. :) Flere?

 

Anonymous poster hash: 8cc13...744

Skrevet

Hva skal man egentlig tenke om dette? Er det noe spørsmål her? Du har jobb, bolig og barn. Og.... Så...?

 

Anonymous poster hash: 4ae8e...7f3

Skrevet

Hva skal man egentlig tenke om dette? Er det noe spørsmål her? Du har jobb, bolig og barn. Og.... Så...?

 

Anonymous poster hash: 4ae8e...7f3

Det lurer jeg også på...

 

 

Anonymous poster hash: 5d563...001

Skrevet

Hva tenker du selv? At du er mye flinkere enn hele resten av familien din? At dine søsken er udugelige?

 

Jeg er i midten av tre søsken, og den som gjorde det desidert best på skolen. Det lå an til at jeg ble den første i nærmeste familie som fikk en formell utdannelse og kanskje til og med en bachelor. Men jeg ble psykisk syk, og ting ble ikke som alle hadde håpet. Jeg har klart meg relativt bra, men sammenlignet med mine søsken så er jeg vimsete, det sorte foret, outsideren etc.

 

Anonymous poster hash: 46833...a46

Skrevet

Naturligvis fåret.

 

Anonymous poster hash: 46833...a46

Skrevet

At du tror du er bedre enn andre?

 

Anonymous poster hash: 0316f...4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...