Gå til innhold

Generasjonsbolig, hage og sommertid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan fungerer det hjemme hos dere som bor med foreldre/svigerforeldre i kjeller/loft og må dele hage på sommeren? har dere delt inn i deler? Regler dere må forholde dere til? Eller går dere så godt overens at dere kan være sammen hele tiden?

Anonymous poster hash: 2d591...f9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er sammen, men bestefaren som røyker må gå unna der vi sitter når han røyker.

Anonymous poster hash: af6d6...624

Skrevet

Vi er sammen, men bestefaren som røyker må gå unna der vi sitter når han røyker.

Anonymous poster hash: af6d6...624

Er dere sammen hele tiden? Blir dere ikke lei?

Har en svigermor som alltid skal snakke, lage mat til oss, henter ting som om vi er på besøk hos dem.. Veldig intens.. Jeg velger å trekke meg tilbake på verandaen.. Mens mannen og barna takler det godt.. Det er jo bare godt ment, men det er min hage, jeg greier å ordne både mat og drikke til meg og mine.. Vil gjerne sitte å sole meg i fred uten å snakke om ting som allerede har blitt ferdigsnakket flere ganger.. Kjenner det blir for tett på og skulle egentlig ønske jeg visste dette før jeg sa ja til å være med å kjøpe huset.. 😔

Aner ikke hvordan jeg skal løse det heller.. Blir jo til at jeg aldri er sammen med mine barn ute og uansett om jeg hadde prøvd å tilbringe tid sammen så tar gjerne bestemor over showet.. Og de er ALLTID ute....

Anonymous poster hash: 2d591...f9a

Skrevet

Vi har stor hage over 3000 m2. På dagtid bruker vi hele Hagen, men på kveldstid har vi hver vår del. Vår del mot våre soverom deres del mot deres soverom.

Anonymous poster hash: 7653b...e96

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...