Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Vi har en datter som vi skal søke om avlastning for. Vi vil gjerne bruke noen vi kjenner. Men lurer litt på hva satsen er? Litt lettere å vite hva vi faktisk spør om da, hvis dere skjønner. Anonymous poster hash: d3f7b...e78
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #2 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har en fetter med CP. Som er ganske godt fungerende, men trenger litt hjelp. Han går f.eks selv osv. Hadde han en periode i et par år. Mener det var ca. 7000 kr betalt fra fredag ettermiddag kl. 15.00-mandag morgen kl. 09.00 (når jeg kjørte han på skolen). Det var før skatt. Så man sitter ikke igjen med så mye. Han var den høyeste satsen. Her er det vanlig med 12 timer per døgn betalt. Så har du fra fredag til søndag blir det 24 timer betalt ca. Pluss godtgjørelse osv. Og satsene er forskjellige fra unge til unge, og kommune til kommune. Så du må nesten spørre de som ordner tiltakene hva de kan forvente å betale. Er kjøregodtgjørelse, opp til en viss sum i dekning i forhold til billetter osv. forskjellige steder, litt for mat og timebetaling. Anonymous poster hash: ad037...176
Goyamus Skrevet 28. juni 2015 #3 Skrevet 28. juni 2015 Det varierer fra kommune til kommune, og avhenger litt av hvilken "seksjon" som tar regningen. I min kommune dekkes 17,5 timer i døgnet, 140 kroner timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå