TanteTroll Skrevet 28. juni 2015 #1 Skrevet 28. juni 2015 Noen som vet om det er vanlig å finne levende lus mellom behandlingene av Linicin? Tenker da på egg som klekker. Eller skal jeg da tro at det er ny smitte?
TanteTroll Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #3 Skrevet 28. juni 2015 Er det ingen som har noen erfaring?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #4 Skrevet 28. juni 2015 Det er vanlig. Du må ta kuren 2 ganger. Anonymous poster hash: eb428...f6c
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #5 Skrevet 28. juni 2015 Hele poenget med to behandlinger er at det vil klekke nye lus etter en behandling. Disse drepes før de legger egg. Det er derfor det er viktig å gjøre behandlingene på riktig dag. Les pakkningsvedlegget. Anonymous poster hash: fc500...353
TanteTroll Skrevet 28. juni 2015 Forfatter #6 Skrevet 28. juni 2015 Jeg har lest pakningsvedlegget. FØR jeg skrev innlegg. Jeg var nok litt lite presis i første innlegg; kuren ble tatt på fredag, og allerede i dag fant jeg 2 lus. Den ene kan ha vært en nymfe, den andre var definitivt voksen. Så burde vel heller ha spurt om noen har opplevd at lus overlever kur. Det er ikke funnet lus på andre i familien, så det er tvilsomt at det er gjensmitte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå