Gå til innhold

Ble jeg seksuelt trakkasert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble det av min tidligere sjef tror jeg. Turte ikke melde fra om det da jeg var redd for rykter på jobben, at jeg skulle miste jobben og at min mann skulle finne det ut. Meldingene han sendte meg kunne heller ikke vises frem siden han sendte dem på en privat chat på jobben.

 

Han sendte meg snap en gang hvor han tok bilde nedentil, men med klær heldigvis og spurte om jeg ville sende et dristig bilde tilbake. Jeg blokkerte han fra snapchat umiddelbart! På meldingene på chaten sa han ofte at jeg var så pen, sexy, om han kunne treffe meg etter jobb osv. På sommeren når jeg gikk med topp skrev han ofte at han klarte ikke ta blikket vekk fra puppene mine for de var så fine i sommertopper osv. Jeg svarte aldri på meldingene for jeg visste ikke hva jeg skulle si siden jeg var en veldig usikker person. Når jeg en gang spurte om jeg kunne få dra tidligere fra jobb fikk jeg til svar: "Hva kan du gjøre for å gjøre deg fortjent til det? ;) "

Endte med at jeg snakket med øverste leder og sa jeg var deprimert og av andre grunner ikke kunne arbeide på den avdelingen så jeg fikk byttet avdeling. Han har heldigvis sluttet nå. 

 

Måtte bare få dette ut da det har gnagd på meg i 6 måneder. Var dette seksuell trakkasering?



Anonymous poster hash: 20e3a...433
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det var det.



Anonymous poster hash: c448d...bdc
Skrevet

Redd for at mannen din skulle finne ut?? Hvorfor? Hadde fortalt det til mannen min med engang!

 

Ja, du ble seksuelt trakassert!! Ingen tvil!

 

Du burde sagt fra, kaldt og rolig, på den FØRSTE mld!: "jeg er lykkelig gift og jeg forventer at sjefen min kan oppføre seg profesjonelt!" Hadde han DA fortsatt, hadde jeg anmeldt!

 

Men gjort, er gjort!! Du har uansett IKKE skyld i dette! Det er HAN som er respektløs og ekkel!

 

Anonymous poster hash: 52821...92a

Skrevet

Mannen min hadde blitt så sint på han at han hadde nok dratt hjem til han og slått han ned. Jeg ville ikke at samboeren til sjefen skulle finne det ut heller siden jeg var redd hun skulle legge skylden på meg. Da jeg ble voldtatt for en del år tilbake ga samboeren til voldtektsmannen skylden over på meg så det var nok derfor jeg ikke turte å si noe til noen. 

 



Anonymous poster hash: 20e3a...433
Skrevet

Ja. 

Men det er mest fordi du faktisk føler deg trakassert. Andre kan la sånt prelle av ganske lett, uten å føle seg trakassert. Men det er overhodet ingen ok oppførsel uansett... 



Anonymous poster hash: 4ea84...50e
Skrevet

Takk for svar. Godt å se at det bare ikke var noe jeg innbilte meg og at det var noe som var ok å gjøre



Anonymous poster hash: 20e3a...433

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...