Gå til innhold

Er det noe galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med min mann i snart 10 år og gift i 6 av dem. Jeg elsker han og kunne ikke tenkt meg noen annen enn han, men allikevel så ønsker jeg så sårt oppmerksomhet fra andre menn. Ikke noe utroskap eller noenting, kun komplimenter og å kjenne på at en annen mann kunne tenkt seg meg. 

Noe må jo være galt med meg! Det kan jo ikke være normalt! Kan legge til at jeg har vært overvektig fra jeg gikk på barneskolen og det ble ikke bedre etter jeg fikk barn, men nå har jeg slanket meg 15 kg. og gått fra 80 kg. til 65 kg. og er 165 cm. høy så det synes godt!

Anonymous poster hash: 95973...570
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ganske normalt å ønske å være attraktiv. Så lenge du klarer å sette normale grenser og ikke flørter i øst og vest.

Anonymous poster hash: 1f5c2...1a0

Skrevet

Det er vel ganske normalt å ønske å være attraktiv. Så lenge du klarer å sette normale grenser og ikke flørter i øst og vest.

Anonymous poster hash: 1f5c2...1a0

Ville ikke flørtet heller. Det er over min grense på hva som er greit, men ønsker bare litt komplimenter 

Anonymous poster hash: 95973...570

Skrevet

Det er ingen ting galt med deg. Dette er helt naturlig. Alle ønsker å føle seg attraktiv og begjært. Ta deg en jentekveld på byen. Går deg så flott du bare kan, gå ut, le og mor deg. Ta imot alle blikk du får og nyt det. Du har tydelig en klar grense, så litt kikking på byen kan være alt som skaltil.

Anonymous poster hash: 002f1...eef

Skrevet

Helt naturlig, selv i forhold, så liker man å vite at andre enn den en er sammen med, finner en attraktiv.

Anonymous poster hash: a9660...2e9
Skrevet

Jeg kommer hjem og forteller mannen når 20 år gamle gutter sjekker meg ut :) Han synes bare det er morsomt.

Haha, så stolt på mine 33 år og i tillegg snart fødeklar(i visse klær og posisjoner ser en ikke magen min). Jeg legger ikke opp til flørt, jeg flørter ikke eller noe, men blir selvsagt glad når jeg ser at jeg fremdeles har draget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...