Gå til innhold

Hvor mye tror dere det er mulig å gå ned?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene skal to uker til faren. Har lyst å virkelig ta meg i ørene. Gå tur hver dag + spise fisk, wok og salat. Er ca 60 eller 61 kg. Håpet ned så mye som mulig. Hva tror dere?

Anonymous poster hash: fc9a3...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor høy er du?

Er uansett ikke anbefalt å gå ned mer enn 0,5 kg i uka om du er normalvektig. Mer enn det så er underskuddet for stort og du tærer på muskler. På 14 dager så vil du uansett hovedsaklig miste vannvekt.

Det beste er å fokuserer på langsiktelig og varig livsstil.

Skrevet

Første uken går du kun ned vann som er alt fra 2-5 kg, nesteuke vil det stagnere og du kan forvente 0,5-1 kg.

Jeg går ned en kg i uken med 10 000 skritt løpet av arbeidsdagen, rockering 60 minutter fordelt over en uke, 3-4 timer med styrke og kondisjons trening i uken.

Spiser ca 1600 kcal.

Er 168 cm og 92 kg.

Anonymous poster hash: 06a4a...e32

Skrevet

Er ikke mer enn 157 cm. Ville bare ha vekk noen overflødige kilo som er komt på pga en del utskeielser i de siste mnd. Håper på 6 kg tilsammen.

Skrevet

Er ikke mer enn 157 cm. Ville bare ha vekk noen overflødige kilo som er komt på pga en del utskeielser i de siste mnd. Håper på 6 kg tilsammen. Anonymous poster hash: fc9a3...e8f

Da er det nok at du går tilbake til gamle vaner. Om det er snakk om bare et par mnd dette har skjedd så har du nok også en del vann i kroppen. Det dummeste du gjør er å spise alt for lite for da senker du forbrenningen din.

Spis som du gjorde for 2 mnd siden, gå turer, gjerne joggeturer og evt tung styrke med fullkroppsprogram om du er medlem på treningsstudio.

Skrevet

Takker for svar. Bare til å komme inn igjen i de gode vanene jeg hadde og mosjonere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...