Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Han er så ustabil og skiftende i humør og oppførsel at jeg holder på å bli gal. Kan klikke for en bagatell og være sur i dagesvis. Spiste frossenpizza i går kveld og da mente han jeg hadde stekt den for lite.. Og han er ennå furten! Men det er jo bare toppen av isfjellet, han er jo så aggressiv mot alle rundt seg. Alle andre er idioter. Journalisterfordi de skriver om det de gjør, er politisk farget eller har noen skrivefeil. Alle andre i trafikken. De kjører for sakte, for fort, kan ikke parkere, kan ikke kjøre i rundkjøring eller plassere seg i kryss. Fotgjengere fordi de går over veien akkurat når han kommer. Folk generelt fordi de tar global oppvarming på alvor, fordi de synes vi må betale skatt med glede for å beholde velferdssamfunnet.. Absolutt alle er idioter, bare ikke han. Anonymous poster hash: 6fcda...08f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Jaha, og da er han liksom bipolar? Spennende, siden jeg er bipolar og kan faktisk en del om det, men er likevel ikke slik som du nevner og har heller ikke møtt andre bipolare der dette er kjennetegnene Tror du skal google deg frem til flere alternative diagnoser så du har noe å velge i ^^ Anonymous poster hash: 57781...acd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Jaha, og da er han liksom bipolar? Spennende, siden jeg er bipolar og kan faktisk en del om det, men er likevel ikke slik som du nevner og har heller ikke møtt andre bipolare der dette er kjennetegnene Tror du skal google deg frem til flere alternative diagnoser så du har noe å velge i ^^ Anonymous poster hash: 57781...acd Som sagt, bare toppen av isfjellet... Og jo, han klikker på plass på flere måter. Anonymous poster hash: 6fcda...08f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Har forøvrig møtt flere drittsekker uten diagnoser som oppfører seg som dette, så kan jo være han bare er en utålmodig tosk Anonymous poster hash: 57781...acd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Jeg er selv bipolar og oppfører meg da ikke slik i det hele tatt. Jeg kan klikke for en bagatell en gang og være tålmodig uten grenser en annen gang. Men blir jeg sint såglefser jeg fra meg der og da. Det går fort over, jeg skammer meg og sier unnskyld. Anonymous poster hash: 6d3e3...6af
TPK Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Kanskje han burde hatt en time eller to mwd "anger management"?
n74 Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Jeg vil egentlig tro at han er deprimert ? Sinne kan i alle fall være et symptom på det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #8 Skrevet 27. juni 2015 Sinne kan være tegn på depresjon hvis det varer over lengre tid. Finnes drittsekker uten diagnoser også og mannen din burde få noen form for sinnemestrings kurs. Anonymous poster hash: 01826...e93
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #9 Skrevet 27. juni 2015 Har en bekjent som er bipolar, og hun er ikke som mannen din i det hele tatt. I de hypre periodene er hun intens, ekstremt pratsom, nærgående, slitsom og i et vanvittig godt humør. Er hun deprimert er hun stille, innesluttet, gråter, ser mørkt på det meste. Men hun er ikke sint. Anonymous poster hash: 7ea62...dd9
ma(G)ma med to små :) Skrevet 27. juni 2015 #10 Skrevet 27. juni 2015 Jeg kjenner både noen som er biopolare og noen som er psykopater, og av det du beskriver over her ville jeg heller ha gått for den siste diagnosen dersom jeg skulle leke psykolog 😜
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #11 Skrevet 27. juni 2015 Høres mer ut som emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse hvis du absolutt skal diagnostisere han. Bipolare er ikke slik du beskriver han. Anonymous poster hash: 62e3e...681
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #12 Skrevet 27. juni 2015 Å jo da, aggresjon er faktisk veldig vanlig som del av symptombildet hos bipolare. I sær i de maniske periodene, da kan mange bipolare "klikke" for ingen ting. Men anekdoter og eksempler om hvordan en venninne eller kjenning oppfører seg, og om det passer til en diagnose, beviser egentlig lite mht hva mannen til HI feiler. Hos ham høres det mer ut til at negativiteten har bitt seg fast, det er ikke perioder i ulike retninger som hos den klassisk bipolare. Jeg heller mot det en av de andre her sier, en begynnende depresjon. Anonymous poster hash: 46f62...b14
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #13 Skrevet 28. juni 2015 Han er så ustabil og skiftende i humør og oppførsel at jeg holder på å bli gal. Kan klikke for en bagatell og være sur i dagesvis. Spiste frossenpizza i går kveld og da mente han jeg hadde stekt den for lite.. Og han er ennå furten! Men det er jo bare toppen av isfjellet, han er jo så aggressiv mot alle rundt seg. Alle andre er idioter. Journalisterfordi de skriver om det de gjør, er politisk farget eller har noen skrivefeil. Alle andre i trafikken. De kjører for sakte, for fort, kan ikke parkere, kan ikke kjøre i rundkjøring eller plassere seg i kryss. Fotgjengere fordi de går over veien akkurat når han kommer. Folk generelt fordi de tar global oppvarming på alvor, fordi de synes vi må betale skatt med glede for å beholde velferdssamfunnet.. Absolutt alle er idioter, bare ikke han. Anonymous poster hash: 6fcda...08f Den mest sannsynlige muligheten her er at han bare har temperament og en tendens til å være langsint. Med mindre du har registrert en vesentlig endring i atferd, tanker og humør som ikke har en relativt logisk forklaring, så hadde jeg overhodet ikke tenkt bipolar eller unipolar depresjon. Anonymous poster hash: 8d972...cb5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #14 Skrevet 28. juni 2015 Jeg kjenner både noen som er biopolare og noen som er psykopater, og av det du beskriver over her ville jeg heller ha gått for den siste diagnosen dersom jeg skulle leke psykolog Jeg tror virkelig ikke du bør leke psykolog flere ganger... Hilsen en som har studert psykologi Anonymous poster hash: 8d972...cb5
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #15 Skrevet 28. juni 2015 Han høres ut som en slitsom, usympatisk og lite reflektert mann hvertfall. Anonymous poster hash: 8947c...7a7
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #16 Skrevet 28. juni 2015 Jeg er bipolar, og kan kjenne meg igjen. Jeg kan tidvis være utagerende og aggressiv, i mine "høyeste" perioder. Jeg klarer alt, jeg er best, type. Jeg vil ikke høre på andre, for jeg ser kun meg selv og mitt. Impulsivitet er det jeg sliter mest med, og det inngår vel i mitt eksposive sinne... Heldigvis har de høye periodene gitt seg, nå er jeg stort sett konstant moderat deprimert, med humørsvingningene under kontroll. Men det er en vanskelig diagnose å stille, og stort sett er sjansen større for at det er noe annet, enn en diagnose. Bare et problem med sinne, f.eks. Egoisme, selvsentrert, høy på pæra... Anonymous poster hash: 95773...c8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå