Gå til innhold

Oslo nå i helgen (gøy parade)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for de som er gay? Drar man på det?

Og er gay et ufint ord ?

Plutselig skulle en venn av meg mye til Oslo i helgen - han som aldri er der. Han er litt spesiell så lurer faktisk på om han e bifil eller om det er noe annet muffins han ikke sier 😌

Anonymous poster hash: 43c26...1da

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjerp deg. Så for han er litt spesiell må han være homse? Gjør det noe at han er homse eller bifil?

Skrevet

Det har vært skeive dager i Oslo denne uka og den avsluttes bl.a med paraden (årlig begivenhet). Det florerer med homofile, lesbiske, bifile, panfile, transer og what not og det er herrrrlich! Paraden er for alle som vil komme og se. Deretter er det bare å mangle i parken. Festen er i full gang nå i kveld!

Anonymous poster hash: 9dcf0...7bf

Skrevet

Vi dro med oss ungene dit idag, vi ville vise de at dette er noe helt naturlig og st det er mange som er det. En baktanke hadde vi for vi har hatt våre aninger om ett barn. Hun steg ut sv skapet idag, som om det skulle være den mest naturlige ting og forsvant inn i toget. De andre ungene rynket ikke på nesen engang da det skjedde, så dette er jeg glad for at vi gjorde.

Ingen press, ingen prat, men vi skulle ha en hyggelig dag i oslo med shopping og vi skulle avslutte med å se en parade. Hun som steg ut av skapet viste hvem parade det var, og tydeligvis flere venner enn vi vet om siden hun forsvant med de.

Meg og min mann har gått i paraden tidligere. Helt tilfeldig at vi endte opp der, og hvorfor aner jeg ikke helt. Men vår vennekrets er ganske vid og veldig forskjellige mennesker, så vi har mange bekjente som går i toget, jobber med dette i ulike sammenhenger osv.

Og jeg kunne gått der for endel år siden, samboer med en dame. Hvem jeg forelsker meg i har ingen ting med kjønn å gjøre.

Men å dra til oslo for å se på gay parade kan da alle gjøre, må ikke være homofil. At vi hadde våre baktanker og at det ble slik er tilfeldig. Ramlet over info om paraden igår, litt logistikk sjekk før vi kunne si til ungen at vi skulle på tur til oslo.

Anonymous poster hash: cf0b5...bcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...