Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 På dagtid er det for så vidt lite folk å se, lite bråk og støy. Men så snart kvelden kommer sitter alle ute og ler og prater høyt, barna roper og hyler mens de leker. Er så lei, kommer til å flytte på bygda snart må jo ha soveromsvinduene oppe i denne varmen... Anonymous poster hash: f32d9...79f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Da bor du på feil sted. Anonymous poster hash: 79303...99a
*Miss Marple* Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Det er jo det som er sjarmen med boligfelt, syns jeg. Det er så fint når gatene som ellers er mørke og stille syder av liv i noen få sommeruker.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Hvorfor tror du det er så mye bedre på bygda??? Vi bor et godt stykke unna nærmeste tettsted, ved en blindvei på litt over 2.5km langs veien er det 20 hus noen mer sentrale enn andre. Den ene naboen klipper plenen nå for han jobber turnus, en annen nabo har fest med musikk på full guffe og skrik og skrål, gutten til nederste naboen har kjøpt seg moped for konfirmasjonspengene den mekkes og testes 20-30 ganger opp og ned veien, hundene til to av naboene bjeffer titt og ofte og itilfelle du hadde glemt det ja naboene kommer titt og ofte innom med det de selv mener er geniale forslag for hvordan jeg skal bruke min eiendom, parkere, kjøre, utseende eller bare oppførsel.. Anonymous poster hash: 6b180...36d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Jeg har akkurat vært ute og vannet blomster i genser og truse. Bor usjenert til. Deilig! Anonymous poster hash: 720de...076
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Hvorfor tror du det er så mye bedre på bygda??? Vi bor et godt stykke unna nærmeste tettsted, ved en blindvei på litt over 2.5km langs veien er det 20 hus noen mer sentrale enn andre. Den ene naboen klipper plenen nå for han jobber turnus, en annen nabo har fest med musikk på full guffe og skrik og skrål, gutten til nederste naboen har kjøpt seg moped for konfirmasjonspengene den mekkes og testes 20-30 ganger opp og ned veien, hundene til to av naboene bjeffer titt og ofte og itilfelle du hadde glemt det ja naboene kommer titt og ofte innom med det de selv mener er geniale forslag for hvordan jeg skal bruke min eiendom, parkere, kjøre, utseende eller bare oppførsel.. Anonymous poster hash: 6b180...36d Har bodd på bygda, og jeg mener da ikke på bygda i et "boligfelt" vel! Anonymous poster hash: f32d9...79f
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Åh jeg er så enig!! Prat og likelydende er veldig hyggelig på dagtid og tidlig kveld. Men, folk som ikke tar hensyn (barn som leker høylytt ute til midnatt, fest med høy musikk og gapskrattende halvberusede nabodamer) og som holder barnet og oss våkne hver natt hele sommeren..gaaaah Anonymous poster hash: 720b2...c41
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Lekelyder skulle det stå over her. Anonymous poster hash: 720b2...c41
Sint naken biltyv Skrevet 28. juni 2015 #10 Skrevet 28. juni 2015 Hvorfor tror du det er så mye bedre på bygda??? Vi bor et godt stykke unna nærmeste tettsted, ved en blindvei på litt over 2.5km langs veien er det 20 hus noen mer sentrale enn andre. Den ene naboen klipper plenen nå for han jobber turnus, en annen nabo har fest med musikk på full guffe og skrik og skrål, gutten til nederste naboen har kjøpt seg moped for konfirmasjonspengene den mekkes og testes 20-30 ganger opp og ned veien, hundene til to av naboene bjeffer titt og ofte og itilfelle du hadde glemt det ja naboene kommer titt og ofte innom med det de selv mener er geniale forslag for hvordan jeg skal bruke min eiendom, parkere, kjøre, utseende eller bare oppførsel.. Anonymous poster hash: 6b180...36d Men da bor du jo på boligfelt i bygd... Hun mente nok ikke ert mindre sentralt boligfelt😁 Jeg bor langt utti gokk uten naboer. Fantastisk er det.
☆☆☆ Skrevet 28. juni 2015 #11 Skrevet 28. juni 2015 På dagtid er det for så vidt lite folk å se, lite bråk og støy. Men så snart kvelden kommer sitter alle ute og ler og prater høyt, barna roper og hyler mens de leker. Er så lei, kommer til å flytte på bygda snart må jo ha soveromsvinduene oppe i denne varmen... Anonymous poster hash: f32d9...79f Høres faktisk rett idyllisk ut.
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #12 Skrevet 28. juni 2015 Synes dette er sjarmen med boligfelt jeg da! I de kaldere årstidene er det liksom så stille og rolig, men nå våkner alt til liv! Folk arbeider ute, barna leker og "flyr" mellom husene og besøker hverandre. Latter og prat utpå kvelden. Grill-lukt!! Lukten av nyklipt plen !! Naboer som kommer bort og skravler som du ikke ser så mye i løpet av året ellers. Vi skal også ha nabofest her etter hvert, en barnevennlig sådan. Love it! Bor i et veldig barnevennlig nabolag, med velfungerende velforening og fellesskapsfølelsen er stor 😊 Anonymous poster hash: dba47...190
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #13 Skrevet 28. juni 2015 Jeg bor langt ute på landet, ingen naboer som kan se meg. Jeg kan ligge i hagen å sole meg naken om jeg vil. Elsker freden og roen. Og at jeg ikke trenger å ta hensyn. Klippe plenen når jeg vil, spille høy musikk om jeg vil osv. Savner at barna bare kan stikke ut i gata og treffe venner, men vi er flinke til å invitere. Anonymous poster hash: 6f588...ae7
Miamimom Skrevet 28. juni 2015 #14 Skrevet 28. juni 2015 Vi bor landlig, men veldig sentralt. Elsker det!
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #15 Skrevet 28. juni 2015 Skjønner meg virkelig ikke på folk som er sååå vare for lyder at slik er så plagsomt at man ikke får sove. Syns det er enda hyggeligere å legge meg når det er litt lyder jeg, og jeg unner da folk å kose seg (enten det er nabobarn som burde ha sovet, noen som har skravlebesøk på verandaen eller en fest i ny og ne). Hver eneste dag er det mange nye innlegg her inne som viser hvor mange surmaga og negative personer som finnes der ute. Tenk positivt og det positive gror! Anonymous poster hash: 72901...d72
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #16 Skrevet 28. juni 2015 Bor i stort borettslag selv, og vi bor rett foran lekeplassen og fotballbanen, på vinteren har vi akebakken der og. Nå som jeg har barn, kunne jeg ikke bodd bedre. Barna har alltid noen og leke med. Og det er veldig trygt for de å løpe rundt her. Vi foreldre blir godt kjent og. Men da minste barnet er ferdig på ungdomsskolen, så flytter vi. Da ønsker vi det mer stille og rolig. Og barna er så store, at de trenger ikke å bo vegg i vegg, med vennene sine. Anonymous poster hash: d612f...ca5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå