Gå til innhold

hva teller mest? Dere som ansetter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva teller mest, personlighet/kjemi eller kvalifikasjoner når dere ansetter nye folk?

Anonymous poster hash: 0f6cb...b24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvalifikasjoner teller mest hos oss

Anonymous poster hash: 903b3...a00

Skrevet

Personlighet og så kvalifikasjoner.

Anonymous poster hash: 4f49d...c78

Skrevet

Kvalifikasjoner og personlig egnethet. Uten kvalifikasjoner hjelper det ikke hvor strålende personligheten enn måtte være for da blir man ikke tatt inn på intervju.

Anonymous poster hash: 4f744...0dc
Skrevet

Kombinasjonen.. Kaller kun de som har de rette kvalifikasjoner på papiret inn til intervju! På intervjuet er det da mye personlig egnethet som blir vurdert..

Skrevet

Uten kvalifikasjoner tilsvarende må-kravene i utlysningen kommer du aldri i betraktning. Deretter kommer personlig egnethet.

Anonymous poster hash: 5763b...06e
Skrevet

Første runde: kvalifikasjoner.

Andre runde: personlig egnethet.

Anonymous poster hash: 43710...593

Skrevet

Første runde: kvalifikasjoner.

Andre runde: personlig egnethet.

Anonymous poster hash: 43710...593

Signerer.

Skrevet

Nå jobber jeg innen høyere utdanning, så da teller naturlig utdanning mye. Men har du de kvalifikasjoner som trengs så er det jo kjemi som er det neste vi ser etter.

Anonymous poster hash: cafb1...5fe

Skrevet

Uten kvalifikasjoner tilsvarende må-kravene i utlysningen kommer du aldri i betraktning. Deretter kommer personlig egnethet.

Anonymous poster hash: 5763b...06e

Jeg er nettopp blitt ansatt i en lederstilling hvor det første kravet i annonsen var 'må ha ledererfaring'. Jeg har ingen ledererfaring overhodet...

Anonymous poster hash: 6e486...dfc

Skrevet

Uten kvalifikasjoner tilsvarende må-kravene i utlysningen kommer du aldri i betraktning. Deretter kommer personlig egnethet.Anonymous poster hash: 5763b...06e

Jeg er nettopp blitt ansatt i en lederstilling hvor det første kravet i annonsen var 'må ha ledererfaring'. Jeg har ingen ledererfaring overhodet... Anonymous poster hash: 6e486...dfc

Da hadde de vel ingen kvalifiserte søkere da

Anonymous poster hash: 5787a...c19

Skrevet

Kommer an på hvilken stilling vi ansetter til. I spesialiststillinger er erfaring, kompetanse og utdanning viktig - men ikke alt.

Jeg kunne aldri ansatt et menneske som ikke passer inn sosialt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...