Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Jeg greier ikke å slutte å spise viss jeg først har begynt å skeie ut. Til vanlig har jeg bra kontroll, men så sklir det ut og det kan ta ukesvis før jeg får skikkeleg kontroll og matsuget avtat. Nå sluttet jeg å røyke for en uke siden og matinntaket går helt bananas. Hva gjør dere for å holde kontrollen? (Jeg greier å holde vekta, men det er fordi jeg er veldig flink å ta meg sammen innimellom, skulle ønske jeg kunne finne en balanse så jeg greier å spise et stykke sjokoladeplaten å gulpe i meg hele plata...) Anonymous poster hash: a62b8...b91
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Ja, jeg er enten på diett (klarer å holde 1300 kcal et par uker kanskje) eller fråtsing. Har kart å holde vekten stabilt (høy) et par år, men nå har det tatt helt av pga MA og SA på et par mnd. Ikke noen bra bikinikropp på meg i år altaå :-( Anonymous poster hash: 5644e...bc7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Jeg overspiser, eneste måten å stagnere det på, er å kaste opp det overflødige, har fått både overspising og bulimi som diagnoser. Anonymous poster hash: 77a30...bdb
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Ja, jeg føler også at jeg enten er på diett eller fråtser. Prøvde å slippe opp litt på dietten i fjor høst, gikk opp 5 kilo... Anonymous poster hash: a62b8...b91
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Jeg greier ikke å slutte å spise viss jeg først har begynt å skeie ut. Til vanlig har jeg bra kontroll, men så sklir det ut og det kan ta ukesvis før jeg får skikkeleg kontroll og matsuget avtat. Nå sluttet jeg å røyke for en uke siden og matinntaket går helt bananas. Hva gjør dere for å holde kontrollen? (Jeg greier å holde vekta, men det er fordi jeg er veldig flink å ta meg sammen innimellom, skulle ønske jeg kunne finne en balanse så jeg greier å spise et stykke sjokoladeplaten å gulpe i meg hele plata...) Anonymous poster hash: a62b8...b91 Det var som å lese om meg selv😝😝 Anonymous poster hash: 2d63b...70e
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Et sted å begynne er å kutte ut innkjøp av mat (sjokolade) du ikke trenger. Anonymous poster hash: 98f43...a84
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #7 Skrevet 28. juni 2015 Et sted å begynne er å kutte ut innkjøp av mat (sjokolade) du ikke trenger. Anonymous poster hash: 98f43...a84 Ja, det hjelper veldig og det gjør jeg i perioder. Men når jeg først har kuttet sjokolade og tull kan jeg bo i en godtebutikk uten å spise noe godterier. Men jeg vil så gjerne ha kontroll slik at jeg kan spise litt sjokolade og la resten ligge...Kjekt å kunne ha slikt liggende i tilfelle besøk ol. Og så er vi tre andre personer i huset... (Haha, nå så jeg at jeg er visst en sånn som spør om råd på dib så kommer med gode grunner til at de rådene jeg får ikke kan brukes, beklager;-)) Anonymous poster hash: a62b8...b91
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #8 Skrevet 28. juni 2015 Et sted å begynne er å kutte ut innkjøp av mat (sjokolade) du ikke trenger. Anonymous poster hash: 98f43...a84 Ja, det hjelper veldig og det gjør jeg i perioder. Men når jeg først har kuttet sjokolade og tull kan jeg bo i en godtebutikk uten å spise noe godterier. Men jeg vil så gjerne ha kontroll slik at jeg kan spise litt sjokolade og la resten ligge...Kjekt å kunne ha slikt liggende i tilfelle besøk ol. Og så er vi tre andre personer i huset... (Haha, nå så jeg at jeg er visst en sånn som spør om råd på dib så kommer med gode grunner til at de rådene jeg får ikke kan brukes, beklager;-)) Anonymous poster hash: a62b8...b91 Har det akkurat på samme måte og går ikke ned i vekt, selv om jeg gjerne vil. Det nok være lurt å finne ut hvilke følelser du døyver med maten. Det er helt klart en spiseforstyrrelse. Anonymous poster hash: b2c77...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå