Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Men hvorfor skal på død og liv noen barn løpe rundt som ville hester i hele nabolaget til langt på kveld?? Hyle, skrike og bråke mest mulig skal de også gjøre. Og som om ikke det er nok så skal de plage kattene som går vettskremte rundt. Lurer på hva foreldrene til disse barna gjør når barna holder på sånn? Når jeg tenker meg om så har vel disse barna lært denne adferden av noen kanskje.... Anonymous poster hash: 3962c...920
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Husker når det var sånn når jeg vokste opp. Savner det for her er det ikke et eneste barn å se hele sommeren. Anonymous poster hash: 021ee...9ab
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Husker når det var sånn når jeg vokste opp. Savner det for her er det ikke et eneste barn å se hele sommeren. Anonymous poster hash: 021ee...9ab Sånn var det ikke der jeg vokste opp. Det var da virkelig regler å forholde seg til selv om det var ferie. Folkeskikk er også en ting, respekt for at ikke alle har ferie, og ikke minst la dyrene være i fred! HI Anonymous poster hash: 3962c...920
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Det med å skremme katten er jo ikke greit, men pris deg lykkelig med resten av det, det vitner til unger som enda evner å leke ute, og foreldre som klarer å få de ut, ikke bare lar TV/PC "passe på de". Bor i boligfelt selv, alt i alt er det 12 barnefamilier her, nå er 7 av familiene hjemme, men vi er kun to familier som har aktivitet og moro ute, resten av gata er like død som den er i skole/bhg tiden... Anonymous poster hash: 9a351...5f9
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Hehe, ja kattene lider nok skikkelig. Sukk! De er jo vant til at alle barn er i seng til nå- bør starte en underskriftskampanje for opprettholdning av rutiner under sommerferien. Om ikke for barna så for kattene! Her var barna ute til 21. Lekte boksen går med nabobarn. Herlig:-)) Anonymous poster hash: 71711...00c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Hehe, ja kattene lider nok skikkelig. Sukk! De er jo vant til at alle barn er i seng til nå- bør starte en underskriftskampanje for opprettholdning av rutiner under sommerferien. Om ikke for barna så for kattene! Her var barna ute til 21. Lekte boksen går med nabobarn. Herlig:-)) Anonymous poster hash: 71711...00c Altså; det med å plage dyr er alvorlige saker og jeg hadde lett kontaktet foreldrene. For ikke å snakke om at barna hadde fått hørt det! Jeg bare reagerer på måten du fremstiller det på. Er vel neppe noe senere leggetid som fører til at disse barna plaget kattene!! Anonymous poster hash: 71711...00c
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Bortsett fra dyreplageri så er det slik her også. Masse unger ute i nabolaget. Akkurat som da vi var små. Herlig:) Elsker sommer med liv og røre, glade barn og voksne som nyter hagelivet. Anonymous poster hash: b2213...b59
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #8 Skrevet 27. juni 2015 Det med å skremme katten er jo ikke greit, men pris deg lykkelig med resten av det, det vitner til unger som enda evner å leke ute, og foreldre som klarer å få de ut, ikke bare lar TV/PC "passe på de". Bor i boligfelt selv, alt i alt er det 12 barnefamilier her, nå er 7 av familiene hjemme, men vi er kun to familier som har aktivitet og moro ute, resten av gata er like død som den er i skole/bhg tiden... Anonymous poster hash: 9a351...5f9 Jeg tenker litt i de baner at det er foreldrene som sender barna ut for å selv få ro og fred til litt tv, kos på verandaen, vin i glasset osv osv. Mange har ikke engang oversikt over sine egne barn. Anonymous poster hash: 3962c...920
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå