Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Jeg skrev om bomullsklærne som ikke ble rene på 40 grader. De ble jammen ikke rene på 60 grader heller! 😲 Anonymous poster hash: d723d...5ab
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Men da tenker jeg at du som alle andre enten klorer dem,, kjøper en mørk farge og farger dem eller så går de i søpla. Har du først vasket klær uten å få bort flekker sitter de liksom 'bedre'.. For fremtiden: kjøp deg flekkfjerner eller ta nylonvask på flekken FØR du vasker klærne.. Evt bløtelegge dem fram til du skal vaske neste maskin. Alle som har barn opplever da virkelig å få klær ødelagt? Hvorfor tror du at noen syns at det er såpass interessant og spesielt at du føler for å oppdatere oss om hvordan vaskingen din har gått på en lørdagskveld? Anonymous poster hash: 9c321...876
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Men da tenker jeg at du som alle andre enten klorer dem,, kjøper en mørk farge og farger dem eller så går de i søpla. Har du først vasket klær uten å få bort flekker sitter de liksom 'bedre'.. For fremtiden: kjøp deg flekkfjerner eller ta nylonvask på flekken FØR du vasker klærne.. Evt bløtelegge dem fram til du skal vaske neste maskin. Alle som har barn opplever da virkelig å få klær ødelagt? Hvorfor tror du at noen syns at det er såpass interessant og spesielt at du føler for å oppdatere oss om hvordan vaskingen din har gått på en lørdagskveld? Anonymous poster hash: 9c321...876 Du synes jo det var interresant nok til å svare, så det vet du svaret selv😄 Jeg holder fortsatt en knapp på gallesåpe, det har reddet mange klær her! Anonymous poster hash: 60fb6...2ae
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Men da tenker jeg at du som alle andre enten klorer dem,, kjøper en mørk farge og farger dem eller så går de i søpla. Har du først vasket klær uten å få bort flekker sitter de liksom 'bedre'.. For fremtiden: kjøp deg flekkfjerner eller ta nylonvask på flekken FØR du vasker klærne.. Evt bløtelegge dem fram til du skal vaske neste maskin. Alle som har barn opplever da virkelig å få klær ødelagt? Hvorfor tror du at noen syns at det er såpass interessant og spesielt at du føler for å oppdatere oss om hvordan vaskingen din har gått på en lørdagskveld? Anonymous poster hash: 9c321...876 Sååå langt svar hadde jeg ikke giddet å skrive på et kjedelig innlegg. Hadde ikke åpnet innlegget en gang. Skal prøve den såpa 😊 Hi Anonymous poster hash: d723d...5ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå