Gå til innhold

Klærne som ikke ble rene på 40 grader...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev om bomullsklærne som ikke ble rene på 40 grader. De ble jammen ikke rene på 60 grader heller! 😲

Anonymous poster hash: d723d...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men da tenker jeg at du som alle andre enten klorer dem,, kjøper en mørk farge og farger dem eller så går de i søpla. Har du først vasket klær uten å få bort flekker sitter de liksom 'bedre'.. For fremtiden: kjøp deg flekkfjerner eller ta nylonvask på flekken FØR du vasker klærne.. Evt bløtelegge dem fram til du skal vaske neste maskin. Alle som har barn opplever da virkelig å få klær ødelagt? Hvorfor tror du at noen syns at det er såpass interessant og spesielt at du føler for å oppdatere oss om hvordan vaskingen din har gått på en lørdagskveld?

Anonymous poster hash: 9c321...876

Skrevet

Men da tenker jeg at du som alle andre enten klorer dem,, kjøper en mørk farge og farger dem eller så går de i søpla. Har du først vasket klær uten å få bort flekker sitter de liksom 'bedre'.. For fremtiden: kjøp deg flekkfjerner eller ta nylonvask på flekken FØR du vasker klærne.. Evt bløtelegge dem fram til du skal vaske neste maskin. Alle som har barn opplever da virkelig å få klær ødelagt? Hvorfor tror du at noen syns at det er såpass interessant og spesielt at du føler for å oppdatere oss om hvordan vaskingen din har gått på en lørdagskveld?

Du synes jo det var interresant nok til å svare, så det vet du svaret selv😄

Jeg holder fortsatt en knapp på gallesåpe, det har reddet mange klær her!

Anonymous poster hash: 60fb6...2ae

Skrevet

Sååå langt svar hadde jeg ikke giddet å skrive på et kjedelig innlegg. Hadde ikke åpnet innlegget en gang.

Skal prøve den såpa 😊

Hi

Anonymous poster hash: d723d...5ab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...