Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Jeg er 13 uker, men plutselig er alle symptomer borte.... Noen måte å finne d ut på annen enn ved ultralyd? Anonymous poster hash: f7bd5...0d2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Gå til legen eller jordmor, og sjekk om dere finner hjertelyd, i uke 13 er det stort sett garantert at man får hjertelyd.. Men samtidig er det helt normalt å miste symptomene på svangerskapet etter hvert, varierer noe på hvilke uke, men etter uke 12 er godt innenfor normalen OM jordmor/lege ikke finner hjertelyden, så kan det ende med UL, om de mener det behøves (da går de som regel ut fra hvordan du takler situasjonen) Anonymous poster hash: ea036...e6d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Takk fro svar, var til legen i uke 12. Hun ville ikke prøve å finne hjertelyden. Anonymous poster hash: f7bd5...0d2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Jeg fikk konstanter MA siden jeg fikk en blødning og da så de at spiren hadde vært død i flere uker. Men når det er sagt, de fleste mister alle symptomene i uke 13. Er du bekymret snakk med JM og be henne lytte etter hjertelyden Anonymous poster hash: dc8df...386
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Bil bare prøve å roe deg litt med å si at det er veldig vanlig å miste symptomer når man går over i 2.Tri.. Jeg har gjort det begge svangerskapene mine, men alt har vært normalt. Da jeg hadde MA for flere år siden, var jeg plaget med mensenlignende smerter en stund, og fikk se på ultralyd at hjertet ikke slo. Kroppen pleier å fortelle oss om noe er galt, og kroppen din forteller deg ingenting på en måte 😉 så da er det nok fint 😉 Lykke til uansett!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Hadde en ørliten blødning. Ble sjekket. Fosteret hadde vært dødt i noen uker. Anonymous poster hash: ad4e7...500
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Jeg håper alt er bra med deg og den lille. Selv har jeg mistet tre ganger, to av dem MA. Jeg hadde alle symptomer intakt, men den andre gangen hadde jeg litt milde mens-utdrivelseskramper. Første gang ble oppdaget ved første kontroll. Om noen har en MA vil jeg på det sterkeste anbefale utskraping. Tabletter kan være direkte traumatiserende, selv om helseNorge sparer penger slik. Anonymous poster hash: 0a67f...329
TPK Skrevet 27. juni 2015 #8 Skrevet 27. juni 2015 Håper det går bra med deg. Ofte er det vel ingw ingen symptomer, det ligger vel litt i ordet (missed abortion) Jeg hadde det i januar, da ble det oppdaget ingen liv på ordinær ul i uke 17. Det var selvfølgelig megatungt, men det gikk seg til etter hvert. Det er jo vanlig at symptomene gir seg rundt uke12 (pga da overtar morkaken? Er ikke helt sikker på den siste der)
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2015 #9 Skrevet 28. juni 2015 Tusen takk for svar dere, skal ta kontakt med helsesøster til uka. Bare jeg får hørt hjertelyden så tror jeg det vil hjelpe. Tusen takk Anonymous poster hash: f7bd5...0d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå