Marsipanmor Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Fant en oppskrift med kremfløte, sjokolade og vaniljeessens.. hørtes veldig godt ut fremfor smørkrem jeg har brukt tidligere.. har ikke tid til prøving og feiling.. noen som har prøvd litt forskjellig? Hva liker du best?
beef sister Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Det avhenger av hvilken smak selve baksten har, men cream cheese frosting er godt til det meste.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Smørkrem er skikkelig ekkelt, alt er bedre enn det.. Angel feather icing er godt, og de fleste andre marengsfrostinger. Ostekrem er ok. Anonymous poster hash: c258e...039
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Synes smørkrem med smak er godt!😊 Smør og melis røres godt sammen (godt uten smakstilsetning også) og ha i en dæsj smak👍🏻 Anonymous poster hash: d6d18...2a8
Soon to be mum Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Jeg kan ikke forfra smørkrem, så jeg bruker enten kremost-topping eller ganache-aktig krem laget av fløte og sjokolade. 😊👍
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Jeg er veldig glad i ostekrem, gjerne med sjokolade (lager en blanding av smørkrem og frostingen til gulrotkake og har i enten smeltet sjokolade eller kakao), men det er jo avhengig av type cupcake. Det passer jo f.eks. ikke med sjokolade på en sitron-cupcake. Anonymous poster hash: f956d...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå