Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Gnager ikke men er VoNDT å gå med... Blir man vant med det eller er det bare å droppe de? Noen tips? De er jo så fine 😳 Anonymous poster hash: 68c7f...cda
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Jeg kjøpte gjennomsiktig plaster/teip og teipet inn der det gjorde vondest. Etterhvert kunne jeg ta vekk teipen da tærne ble vant til det Anonymous poster hash: cdf8d...683
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Det var lurt, takk, ja tror vel beina venner seg til det etterhvert Anonymous poster hash: 68c7f...cda
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Er det sånn plastikrør/gummibeskyttelse til den remnen mellom tærne? Jeg pleier å klippe den bort på mine, mye mer behagelig å gå med. slik at det bare er evt skinnremmen/tråden igjen. Men om det er gummisandaler er de ofte litt tykke og ubehagelige ja, jeg klarer de ikke, er bare tøy eller skinn jeg bruker. Så mye bedre! Anonymous poster hash: a1b4a...6ed
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Er tilvenning. Jeg kjøpte mine første slike sandaler i Australia for 13 år siden, for alle hadde slike der nede. De første dagene var grusomme, men så gikk det over 👍 Anonymous poster hash: c710c...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå