Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #1 Skrevet 27. juni 2015 Fikk en dyr gave av eksen i går (nettbrett). Spurte hvorfor, han sa se bakpå, der stod det "fordi jeg elsker deg". Han har ny kjæreste. Spør om han ikke er glad i henbe, svarer jo, men ikke på samme måte/like mye som med meg. Jeg gikk fra ham for 1 år siden fordi jeg ikke kan stole på ham, jeg har latt meg bli såret av ham alt for mange ganger. Jeg er fortsatt glad i ham, men vil ikke ha ham tilbake, det har jeg vært veldig tydelig på, også nå når jeg fikk gaven. Vi har barn sammen, så vi må ha kontakt uansett. Det er forsåvidt noe jeg trenger, har ikke PC, og nettbrettet jeg har bukker snart under... Ville du tatt imot gaven? Anonymous poster hash: 34349...537
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #2 Skrevet 27. juni 2015 Nei absolutt ikke! Så fremt du ikke ønsker å ligge med han fremover da?? Anonymous poster hash: e1aef...ee1
Ikkedytt Skrevet 27. juni 2015 #3 Skrevet 27. juni 2015 Hadde sikkert tatt imot, men også lurt litt. Ikke minst lurt på hva den nye kjæresten hans synes om det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #4 Skrevet 27. juni 2015 Gave er gave, trenger ikke ligge med han da ee1! Hadde hatt mine tanker og vurdert det. Er faktisk ikke sikker hva jeg hadde gjort selv, hadde vurdert om det fikk noen konsekvenser. Anonymous poster hash: 7abf3...8b3
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #5 Skrevet 27. juni 2015 Hadde tatt i mot, men verken ligget med ham eller blitt sammen med ham igjen. Anonymous poster hash: 5bbaa...bec
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #6 Skrevet 27. juni 2015 Hadde ikke tatt i mot Anonymous poster hash: 281a1...2da
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #7 Skrevet 27. juni 2015 Fikk en dyr gave av eksen i går (nettbrett). Spurte hvorfor, han sa se bakpå, der stod det "fordi jeg elsker deg". Han har ny kjæreste. Spør om han ikke er glad i henbe, svarer jo, men ikke på samme måte/like mye som med meg. Jeg gikk fra ham for 1 år siden fordi jeg ikke kan stole på ham, jeg har latt meg bli såret av ham alt for mange ganger. Jeg er fortsatt glad i ham, men vil ikke ha ham tilbake, det har jeg vært veldig tydelig på, også nå når jeg fikk gaven. Vi har barn sammen, så vi må ha kontakt uansett. Det er forsåvidt noe jeg trenger, har ikke PC, og nettbrettet jeg har bukker snart under... Ville du tatt imot gaven? Anonymous poster hash: 34349...537 Har han skrevet "fordi jeg elsker deg" på den? Anonymous poster hash: caee8...3ea
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #8 Skrevet 27. juni 2015 Føler at hans nye kjæreste burde vite om dette..., er jo ikke rettferdig ovenfor ho hvis han elsker deg mer en henne når han er sammen med henne, å i tillegg kjøper et nytt nettbrett til deg! Anonymous poster hash: abc99...5ac
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #9 Skrevet 27. juni 2015 Jeg kommer ikke til å ligge med ham, kysse ham, eller på noen måte bli oppføre meg på en måte hans kjæreste ikke hadde likt. Det vet han veldig godt, uansett gave eller ikke gave. Jeg har vært mer enn tydelig. Han har oppført seg veldig dårlig mot meg på flere områder, og angrer bittert på det i dag. Kanskje han vil vise at han angrer, ikke bare si det? Uansett, det er jo en voldsom gave, da... Jeg har et greit forhold til ham i dag, på tross av grunnene til at jeg gikk fra ham. Anonymous poster hash: 34349...537
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #10 Skrevet 27. juni 2015 Nei, hadde ikke tatt imot den, det fører med seg at han ser det som en oppmuntring, at han enda har sjans på et forhold med deg. Hadde gitt den tilbake, med klar beskjed om hvorfor. Anonymous poster hash: 71a8f...307
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #11 Skrevet 27. juni 2015 Fikk en dyr gave av eksen i går (nettbrett). Spurte hvorfor, han sa se bakpå, der stod det "fordi jeg elsker deg". Han har ny kjæreste. Spør om han ikke er glad i henbe, svarer jo, men ikke på samme måte/like mye som med meg. Jeg gikk fra ham for 1 år siden fordi jeg ikke kan stole på ham, jeg har latt meg bli såret av ham alt for mange ganger. Jeg er fortsatt glad i ham, men vil ikke ha ham tilbake, det har jeg vært veldig tydelig på, også nå når jeg fikk gaven. Vi har barn sammen, så vi må ha kontakt uansett. Det er forsåvidt noe jeg trenger, har ikke PC, og nettbrettet jeg har bukker snart under... Ville du tatt imot gaven? Anonymous poster hash: 34349...537 Har han skrevet "fordi jeg elsker deg" på den? Anonymous poster hash: caee8...3ea Ja. Anonymous poster hash: 34349...537
TPK Skrevet 27. juni 2015 #12 Skrevet 27. juni 2015 Når jeg leste overskriften tenkte jeg først at "Ja, man takker vel ikke nei til gaver?!". Men nei, dette hadde jeg aldri tatt i mot! Du må gi klsr beskjed om at det er slutt (hvis du er helt sikker på det da) og si at du ikke vil være med på å gå bak ryggen på den nye dama. Og det er jo det selv om han ikke er direkte utro.
me_87 Skrevet 27. juni 2015 #13 Skrevet 27. juni 2015 Hadde ikke tatt imot den gaven nei! Vil ikke føle at jeg skylder han noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå