Gå til innhold

å gå fra to til tre barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en voldsom forandring?

Noen som vil dele erfaringer?:)

Gravid med nr 3 :-)

Anonymous poster hash: 52b26...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring, men har nettopp tatt ut spiralen, og har to barn frå før, så er og nysgjerrig på spm ditt:-) og gratulerer forresten :-)

Skrevet

Større forskjell fra to-tre, enn en-to, men det kan komme av at de to eldste er tette, mens vi ventet noen år før vi gikk for nr 3.

Anonymous poster hash: 55544...e7a

Skrevet

Har ei jente født i 2011 , en gutt i 2013. Begge sent på året. Mens denne gang blir det rett over nyttår 2016. Så tette blir dem jo på en måte :-)

Anonymous poster hash: 52b26...791

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mine er født i 2004, 2007 og 2013. Var en overgang jeg ikke helt så komme. Nr 3 var og er et realt stabeist og har vært mye syk frem til han fjerna mandler nå i februar. Mannen er og mye borte så alt har falt på meg. Ser bedring nå som han nærmer seg 2. Om et par år er alt glemt og harmonien er forhåpentligvis tilbake ;)

Skrevet

Det er slitsomt med 3, ja, men jeg syns overgangen fra 1 til 2 var mye større enn fra 2 til 3..

Har vår 2007, høst/vinter 2011 og vår 2015

Anonymous poster hash: ba9d1...ce5
Skrevet

Synes overgangen fra 1 til 2 var større.

Vi fikk nr 4 også ;)

Anonymous poster hash: cac63...7ac

Skrevet

Har tre tette. Synes fra 0-1 var verst.... ;-) Med to tette fra før var det allerede kaos, så syntes ikke nr 3 gjorde det verre! Tror det kommer helt an på hvordan ungene er, og hvilken alder de er i. Skikkelig trassalder pluss en lillebror med kolikk, er jo noe heeelt annet enn en rolig fireåring og sovebaby! Så lenge man har lave skuldre og er innstilt på å tåle litt rot og kaos, går det nok helt fint!

Anonymous poster hash: 3cabd...614

Skrevet

Nr 3 har føyd seg enkelt inn i rekka. Det eneste er at det er flere barn dersom man trenger barnevakt en natt. Altså for mange for en bestemor nå som de er små

Anonymous poster hash: ea9a5...055

Skrevet

Jeg syns ikke forskjellen ble så stor jeg. Alle rutiner er jo godt innarbeidet og et barn fra eller til utgjorde ingen forskjell rent praktisk! De to eldste er tette og nr tre kom fire år senere. Hun er solstråla til oss alle og ble liksom den siste puslespillbrikken i familien :) Hun er den jeg har hatt mest roen med og klart å kost med mest med i spedbarnstiden. En føler seg veldig trygg på tredjemann :)

Skrevet

Nr. 3 tippet lasset.

Anonymous poster hash: 50997...4ce

Skrevet

Det var mye verre å gå fra 1 til 2...

Anonymous poster hash: d80e0...e1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...