Gå til innhold

Hva slags pille ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En liten lek. Hvilken pille ville du ønske det fantes på markedet?

Jeg skulle ønske det kom en pille som gjorde at jeg kunne spise så mye jeg ville uten å gå opp i vekt.

Du?

Anonymous poster hash: f4bdd...387

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En pille som gav meg normal hørsel + din pille ;) 😂

Anonymous poster hash: 49138...7fb

Skrevet

Din pille, berre at den først skulle gå meg ned ti kilo:-) også ei pille som gjorde meg full av energi ( dei finst vel forsovidt men er ikkje heilt lovlege)

Skrevet

En som gjorde meg frisk fra min kroniske sykdom

Anonymous poster hash: 3048c...d7a

Skrevet

Pille som gav meg lyst til å rydde og vaske huset litt oftere 😊Så din pille seff!

Anonymous poster hash: 5867e...e72

Skrevet

En "trykk bort revmatisme"-pille....

Anonymous poster hash: 05644...efd

Skrevet

Slankepille som gjorde at jeg våknet 10 kg lettere i morgen.

Skrevet

En diger pille som har flere virkninger, fjerne angst, redusere kroppsfett, og gi lengre lunte ;)

Anonymous poster hash: d8dd7...917
Skrevet

Energipille. Så fikk jeg masse energi. Så strøkent hus fordi jeg hadde masse energi. Så ble jeg tynn fordi jeg løp som en gal fordi jeg hadde masse energi. Så ble jeg trent fordi jeg hadde masse enegi.

Anonymous poster hash: 0e119...6af

Skrevet

Hukommelsespille slik at man husker alt man leser etter å ha tatt den. Din pille kunne jeg også tenkt meg.

Skrevet

En pille som gjorde at jeg ikke lot meg bli dradd med av all drama rundt meg, som gjorde det lett for meg å se gjennom alle illusjoner og blendverk. At jeg aldri datt ut av kraften min og mitt indre lys.

Skrevet

En pille som fjernet kreft over natta <3 Har ei lita ei som kjemper kampen mot kreft, i en alder av 3 år, føles så ufattelig urettferdig.

Anonymous poster hash: 1bab2...4b2
Skrevet

Ville også hatt en pille som holdt meg tynn uansett hva jeg spiste.

Kreftpiller og diverse andre helbredende piller hadde vært fint.

Anonymous poster hash: 300b4...fb4

Skrevet

Da hadde jeg ønsket at det fantes en pille som kunne få vekk mitt barn sin diagnose, psykisk utviklingshemning

Anonymous poster hash: b1ef6...0c8

Skrevet

En pille som fjernet kreft over natta <3 Har ei lita ei som kjemper kampen mot kreft, i en alder av 3 år, føles så ufattelig urettferdig.

Den ønsker jeg også, til jenta di.

Stor klem💕

Anonymous poster hash: 79b64...4a8

Skrevet

❤️❤️ Håper din datter snart blir kvitt den jævelskapen. Heier på henne❤️❤️

Anonymous poster hash: b1ef6...0c8

Skrevet

Takk dere <3 hun kjemper denne kampen for andre gang nå, første gangen var hun så vidt bikket året.

Skrevet

Første ønske må jo etter å ha lest denne tråden være en pille som kurerer kreft. Har selv en niese som fikk svulst på hjernen 8 mnd gammel. Hun ble frisk, men fikk tilbakefall som 3-åring. Ble igjen frisk og lever nå godt med noen få senskader. Krysser fingrene for datteren til henne i denne tråden også. Ingen, og særlig ikke barn, skulle måtte gå gjennom kreftbehandling!

Andre ønske er en pille mot ME, som jeg fikk etter kyssesyken.

Anonymous poster hash: 3de97...41d

Skrevet

Vil først bare sende en klem til deg med datter med kreft. Håper det går hennes vei og at hun blir frisk fra kreften denne gangen! <3

I motsetning til andre ville jeg ikke ønsket meg en pille som gjorde at jeg kunne spise hva som helst uten å legge på meg. Hadde jeg hatt det ville jeg endt opp med å spise for mye enkle løsninger og godis - så følgen ville trolig vært at jeg fikk sykdommer fordi jeg ikke spiste riktig.

Jeg kunne tenkt meg baby-buddha sin pille. Og en som gjorde meg frisk i morgen. Og ikke minst en som gjorde at mitt livs kjærlighet også dukket opp i morgen :)

Anonymous poster hash: f8652...9a8
Skrevet

Magefett piller og fettet blir borte :)

Anonymous poster hash: 73796...efe

Skrevet

En pille mot tiltaksløshet

En pille for selvdisiplin

En pille for jevnt godt humør

En pille mot energiforbruk på bagateller

En selektiv hørselspille

En dib/bim-damene er gode nok som de er-pille

Og en pille for tidsreiser.

Anonymous poster hash: f6d8e...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...