Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Alle mine nærmeste er bortreist å barna skal være på ferie i 5 uker med faren. Jeg blir seriøst deprimert av å være alene uten å gjøre NOE! Hater å bare sitte inne i dårlig vær, aner ikke hva jeg skal finne på! Anonymous poster hash: 2f499...994
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Seriøst. ...Skjerp deg!! Benytt hvertfall noe av tiden med å lære deg og/å-regelen. Bestill deg en sydentur, dra til en storby. Ååå....tafatte mennesker er virkelig det verste. Anonymous poster hash: 3dabf...097
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Jeg ville funnet meg en hobbyaktivitet å drive på med! Strikke/sy/scrappe eller lignenede. Høre radio (!) synes jeg er fint selskap. Låne masse lydbøker- så kan du gjøre noe mens du hører. Lag organiseringsprosjekter i huset- rydde og gjøre ting enklere til ungene kommer hjem. Håper du får litt finvær da.. Så du kan ut i sola litt også! Det kan bli fint om du bestemmer deg for å gjøre det beste utav det! :-) Du surpotta over her.. Gi deg a! Anonymous poster hash: 4eada...356
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå