Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Noen av dere som har tatt det, men 'kamuflert' det med å ikke la noen vite det og kun si det er vanlig diett og trening som har æren for vekttapet? Anonymous poster hash: 5c838...497
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Noen av dere som har tatt det, men 'kamuflert' det med å ikke la noen vite det og kun si det er vanlig diett og trening som har æren for vekttapet? Anonymous poster hash: 5c838...497 Jeg ble operert for 6 år siden. Bare min mann og foreldre/søster som vet. Ellers er det en privatsak for meg Anonymous poster hash: a9765...d87
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Noen av dere som har tatt det, men 'kamuflert' det med å ikke la noen vite det og kun si det er vanlig diett og trening som har æren for vekttapet? Anonymous poster hash: 5c838...497 Jeg ble operert for 6 år siden. Bare min mann og foreldre/søster som vet. Ellers er det en privatsak for meg Anonymous poster hash: a9765...d87 Hva sa du til andre som kommenterte vekttapet ditt? Anonymous poster hash: 5c838...497
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Min mann gikk fra 185 kg til 65 kg på noen mnd, han kunne umulig skjule det. Da hadde han blitt tatt for å være alvorlig syk i så fall.. Anonymous poster hash: e0746...5f4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Noen av dere som har tatt det, men 'kamuflert' det med å ikke la noen vite det og kun si det er vanlig diett og trening som har æren for vekttapet? Anonymous poster hash: 5c838...497 Jeg ble operert for 6 år siden. Bare min mann og foreldre/søster som vet. Ellers er det en privatsak for meg Anonymous poster hash: a9765...d87 Hva sa du til andre som kommenterte vekttapet ditt? Anonymous poster hash: 5c838...497 Lot veldig være å svare så mye. Men alle så jo at jeg spiste mindre og trente mye. Alle så jeg la om kostholdet og har vel ikke spekulert noe mer. For meg har dette vært en privatsak som stort sett folk har respektert. Anonymous poster hash: a9765...d87
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Naboen min har skjult det for de fleste. Kun mannen hennes, to venninner, foreldre, storesøster jeg og min mann som vet det. Vi har et veldig godt forhold, så hun valgte å fortelle meg det. Hun har vært kjempeflink til å trene etterpå så regner med folk tror det er det som har gjort susen Anonymous poster hash: b7e7a...4ad
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Vet om 2 som tror at ingen vet det. Folk snakker og det er latterlig at de ikke gidder å være ærlige. Alle skjønner uansett. Anonymous poster hash: b9adf...523
Willy W Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Vet om 2 som tror at ingen vet det. Folk snakker og det er latterlig at de ikke gidder å være ærlige. Alle skjønner uansett. Anonymous poster hash: b9adf...523 Det vedkommer vel ingen? Selv om "alle" skjønner...Hvorfor må hun dele med gud og hvermann? Hennes kropp,,hennes liv
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 )" data-cid="147288184" data-time="1435359658" data-date="i dag, 01:00"> Vet om 2 som tror at ingen vet det. Folk snakker og det er latterlig at de ikke gidder å være ærlige. Alle skjønner uansett. Anonymous poster hash: b9adf...523 Det vedkommer vel ingen? Selv om "alle" skjønner...Hvorfor må hun dele med gud og hvermann? Hennes kropp,,hennes liv Det vedkommer ingen, men latterlig å skryte på seg vakttap kun pga. kosthold og trening når alle skjønner at det er jug Anonymous poster hash: b9adf...523
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #10 Skrevet 27. juni 2015 )" data-cid="147288184" data-time="1435359658" data-date="i dag, 01:00"> Vet om 2 som tror at ingen vet det. Folk snakker og det er latterlig at de ikke gidder å være ærlige. Alle skjønner uansett. Anonymous poster hash: b9adf...523 Det vedkommer vel ingen? Selv om "alle" skjønner...Hvorfor må hun dele med gud og hvermann? Hennes kropp,,hennes livDet vedkommer ingen, men latterlig å skryte på seg vakttap kun pga. kosthold og trening når alle skjønner at det er jug Anonymous poster hash: b9adf...523 Kan du ikke bare glede deg med personen som går ned i vekt uten å legge mer i det? Lukter misunnelse her Anonymous poster hash: a9765...d87
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #11 Skrevet 27. juni 2015 )" data-cid="147288184" data-time="1435359658" data-date="i dag, 01:00"> Vet om 2 som tror at ingen vet det. Folk snakker og det er latterlig at de ikke gidder å være ærlige. Alle skjønner uansett. Anonymous poster hash: b9adf...523 Det vedkommer vel ingen? Selv om "alle" skjønner...Hvorfor må hun dele med gud og hvermann? Hennes kropp,,hennes livDet vedkommer ingen, men latterlig å skryte på seg vakttap kun pga. kosthold og trening når alle skjønner at det er jug Anonymous poster hash: b9adf...523 Kan du ikke bare glede deg med personen som går ned i vekt uten å legge mer i det? Lukter misunnelse her Anonymous poster hash: a9765...d87 Joda, alt kan forklares med misunnelse... Anonymous poster hash: b9adf...523
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #12 Skrevet 27. juni 2015 Jeg gikk selv ned over 40 kg på ett år, fått mange spørsmål om jeg har operert. Men det har jeg faktisk ikke, så folk blir faktisk mer imponert da hvordan jeg har klart det. Har en venninne som står i operasjon kø, hun sa til meg hun kanskje ikke skal fortelle hun er operert, men at hun gjør jobben selv så folk skal bli imponert . Misunnelse fra min side ?! Tja synes det blir litt feil at man skal få godt jobba for en innsats som faktisk krever sykt viljestyrke når man etter en operasjon går ned fordi man ikke klarer å spise . Men selvsagt er hemmeligheten sikker hos meg om hun velger la være fortelle . Anonymous poster hash: d7996...fe6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #13 Skrevet 27. juni 2015 Jeg gikk selv ned over 40 kg på ett år, fått mange spørsmål om jeg har operert. Men det har jeg faktisk ikke, så folk blir faktisk mer imponert da hvordan jeg har klart det. Har en venninne som står i operasjon kø, hun sa til meg hun kanskje ikke skal fortelle hun er operert, men at hun gjør jobben selv så folk skal bli imponert . Misunnelse fra min side ?! Tja synes det blir litt feil at man skal få godt jobba for en innsats som faktisk krever sykt viljestyrke når man etter en operasjon går ned fordi man ikke klarer å spise . Men selvsagt er hemmeligheten sikker hos meg om hun velger la være fortelle . Anonymous poster hash: d7996...fe6 Drømmen min er selvsagt å gå ned 40 kg på egenhånd. Har hatt runder hvor jeg har gått ned 20 kg, men jeg holder ikke i det lange løp... Har vært overvektig hele livet og ser litt svart på det nå.... Har du noen gode tips? Anonymous poster hash: 5c838...497
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #14 Skrevet 27. juni 2015 Selvsagt er det en privatsak! På den annen side skjønner jeg ikke poenget med å holde det hemmelig! Det forsterker jo bare fordommer og tabu... Er operert selv, og har ingen problemer med å si det! (og de som tror det er "enkelt" tar sørgelig feil!!) Anonymous poster hash: 1cade...75d
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #15 Skrevet 27. juni 2015 Bekjent av meg tok det. Ingen visste om dette før hennes lange sykehus kamp begynte. I ett år kjempet hun for livet, men til slutt sovnet hun inn for kroppen orket ikke mer. Hun tok slankeoperasjon for å redde livet sitt, men desverre døde hun av komplikasjoner. Etter dette så skjønner jeg ikke at folk tørr. Har selv gått ned 59 kg og veit hvor tøft det kan være... Anonymous poster hash: 3b505...854
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #16 Skrevet 27. juni 2015 Jeg opererte meg for noen måneder siden og har fått et par kommentarer om at jeg har "slanket" meg og at jeg ser bra ut. Jeg sier ja, jo, takk og det er ikke noe mer snakk om det. Det faller meg da virkelig ikke inn å fortelle hva jeg faktisk har gjort. Anonymous poster hash: b9c9a...de2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #17 Skrevet 27. juni 2015 Jeg opererte meg for noen måneder siden og har fått et par kommentarer om at jeg har "slanket" meg og at jeg ser bra ut. Jeg sier ja, jo, takk og det er ikke noe mer snakk om det. Det faller meg da virkelig ikke inn å fortelle hva jeg faktisk har gjort. Anonymous poster hash: b9c9a...de2 Glemte å nevne at; det er da ikke for oppmerksomhet, for at folk skal tro at jeg har vært flink, fordi det er så "big deal" mm. Det er fordi jeg har fortalt det til de som jeg ville fortelle det til, thats it Anonymous poster hash: b9c9a...de2
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #18 Skrevet 27. juni 2015 Å slanke opereres blir sett på som "lett utvei", det kalles for uvitenhet... Joda, du går under kniven, og går raskt ned i vekt frem til det hele stabiliserer seg.. Men du går inn i det med viten om risiko også, noen kan dø på operasjonsbordet, har selv en kompis som "bare" skulle slanke opereres, uka etter begravde vi han.. Ei bekjent av meg evner ikke å spise mat lenger, alt kommer i retur, uansett hva, uansett hvor lite, hun var inne og satte inn sonde i vår, da veide hun 49 kg (og hun er 170 cm) noen sliter med det resten av livet, noen overlever ikke.. Det er ikke en lett løsning. Ei bekjent av meg fortalte i sommer at hun utførte det i fjor, alle tror hun har klart det på egenhånd, hun har aldri bekreftet eller av bekreftet noe, men hun valgte å fortelle meg det, og alt jeg kunne si var "Oi! Det må ha vært et vanskelig valg, står faktisk respekt av det", hun fikk hakeslepp over den kommentaren min, hadde ikke ventet seg det. Anonymous poster hash: 20796...0bd
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #19 Skrevet 27. juni 2015 Jeg kutta alt av brus og godteri i over 9 mnd , spiste en skive til frokost , to til lunsj og frukt , og det jeg ville til middag . Lå under 1500 kcal om dagen . Har lett for å gå ned og dessverre opp også :/ gikk fra 136 kg til 94 kg så godt overvekt ennå men står stille på +/- 3 kg de siste mnd Anonymous poster hash: d7996...fe6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #20 Skrevet 27. juni 2015 Det er selvfølgelig en privatsak, men jeg har valgt å være åpen om det. Jeg trener mye, så folk flest tror jeg har vært veldig flink. Men ,jeg velger å fortelle hva jeg har gjort da dolk kommenterer det. Anonymous poster hash: 6d5ad...fb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå