Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #26 Skrevet 27. juni 2015 Masse hår her og, og bart Anonymous poster hash: b9d57...6e7
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #27 Skrevet 27. juni 2015 Har fjernet hårene der siden de startet å komme, så samboeren min vet ikke at jeg har hår der bak, hadde jeg sluttet, og latt det gro, så spørs det reaksjonen hans haha Men herlighet, det finnes ikke noe verre enn å ha hår der bak, som stikker som fy når de kommer ut igjen, og som avføringa henger igjen i etter dobesøket. Anonymous poster hash: 3daaa...970
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #28 Skrevet 27. juni 2015 De fleste pynter seg og steller seg. Men en del smårips tror fortsatt ikke på at folk pulte før 1980 også, så hår er deres største fiende. Og en del folk mener at det å slenge dritt på anonymforum er den beste måten å slå tiden ihjel på. Hva med å droppe den jævla navnekallinga hver gang du svarer på et innlegg? Smårips, hjernedød, idioter +++. Mitt inntrykk er at når folk begynner med navnekalling, så er de tom for saklige argumenter. Du fremstår som mindre smart med slike kommentarer, selv om jeg ut fra dine andre innlegg er sikker på at du ikke er det. Dine svar hadde vært mye mer saklige uten navnekallingen og utdritingen av HI. Anonymous poster hash: d1a46...f2e Og da er det kanskje på tide du får vite at vi spiller floskelbingo med disse innleggene dine, og noen fikk akkurat fem på rad. Gjesp. Er ikke du for gammel for dette tullet? Mvh smårips Anonymous poster hash: 07caf...413
Pengetreet Skrevet 27. juni 2015 #29 Skrevet 27. juni 2015 Forstår ikke denne enten - eller argumentasjonen. Selv om man er komfortabel med kjønnshår og hårete armhuler, så betyr da ikke det at man glemmer personlig hygiene. Dessuten - det er en grunn til at det håret er der. Det er ikke et av naturens feiltrinn.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #30 Skrevet 27. juni 2015 Forstår ikke denne enten - eller argumentasjonen. Selv om man er komfortabel med kjønnshår og hårete armhuler, så betyr da ikke det at man glemmer personlig hygiene. Dessuten - det er en grunn til at det håret er der. Det er ikke et av naturens feiltrinn. Det er to veldig viktige poeng. Hår er jo ikke uhygienisk, det er naturlig. Og de med hår er ikke dermed uinteressert i hygiene eller personlig pleie. At man ikke tør la mannen se at det finnes hår på en normal kropp er jo bare trist. Anonymous poster hash: c61c6...ef6
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #31 Skrevet 27. juni 2015 Forstår ikke denne enten - eller argumentasjonen. Selv om man er komfortabel med kjønnshår og hårete armhuler, så betyr da ikke det at man glemmer personlig hygiene. Dessuten - det er en grunn til at det håret er der. Det er ikke et av naturens feiltrinn. Det er to veldig viktige poeng. Hår er jo ikke uhygienisk, det er naturlig. Og de med hår er ikke dermed uinteressert i hygiene eller personlig pleie.At man ikke tør la mannen se at det finnes hår på en normal kropp er jo bare trist. Anonymous poster hash: c61c6...ef6 Word Anonymous poster hash: b8b41...404
Elina Skrevet 27. juni 2015 #32 Skrevet 27. juni 2015 Har begynt med hjemmelaser på bikini, bare gjort det en gang men ser allerede forskjell. Må vel gjøre det rundt 8-12 ganger (tror jeg) før det liksom skal være vekk. Har gjort leggene to ganger og der er hårveksten halvert Så er spent på å se hvordan det vil gå med bikini linja.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #33 Skrevet 27. juni 2015 Har begynt med hjemmelaser på bikini, bare gjort det en gang men ser allerede forskjell. Må vel gjøre det rundt 8-12 ganger (tror jeg) før det liksom skal være vekk. Har gjort leggene to ganger og der er hårveksten halvert Så er spent på å se hvordan det vil gå med bikini linja. Hvilken har du? Har så lyst til å kjøpe sånn! Anonymous poster hash: 406d4...59b
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #34 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581
sug lut Skrevet 27. juni 2015 #35 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Mister man armene om man beholder kjønnshåret, altså?
Pengetreet Skrevet 27. juni 2015 #36 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Du tuller nå?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #37 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Mister man armene om man beholder kjønnshåret, altså? Nei, men først når du har prøvd det gidder jeg å diskutere "flaut at mannen" med noen.. Anonymous poster hash: 5e721...581
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #38 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Du tuller nå? Niks! Brekker du f.eks begge armene så er det ikke bare å gjøre det selv... Hvem skal da trø til? Anonymous poster hash: 5e721...581
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #39 Skrevet 27. juni 2015 Æsj hår er ekkelt , her fjernes alt:)både foran og bak;) Anonymous poster hash: 04a45...c09
sug lut Skrevet 27. juni 2015 #40 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Mister man armene om man beholder kjønnshåret, altså? Nei, men først når du har prøvd det gidder jeg å diskutere "flaut at mannen" med noen.. Anonymous poster hash: 5e721...581 Skal ikke love at jeg gidder å diskutere med deg uansett, men har da virkelig blitt tørket av mannen i nødens stund uten at det opplevdes som flaut av noen av oss (helt andre årsaker enn langt rompehår, forøvrig).
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #41 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Mister man armene om man beholder kjønnshåret, altså?Nei, men først når du har prøvd det gidder jeg å diskutere "flaut at mannen" med noen.. Anonymous poster hash: 5e721...581 Skal ikke love at jeg gidder å diskutere med deg uansett, men har da virkelig blitt tørket av mannen i nødens stund uten at det opplevdes som flaut av noen av oss (helt andre årsaker enn langt rompehår, forøvrig). Tror ikke jeg er den rette å diskutere flauhet med, men jeg synes ikke det var det hyggeligste å be ham om. På lik linje med tørke meg da jeg hadde mensen, sette stikkpille når jeg fikk forstoppelse av smertestillende.. Og jeg har hår både her og der, plager meg overhodet ikke. Stadig tilbakevendende soppinfeksjon er mer plagsomt. Anonymous poster hash: 5e721...581
sug lut Skrevet 27. juni 2015 #42 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Mister man armene om man beholder kjønnshåret, altså?Nei, men først når du har prøvd det gidder jeg å diskutere "flaut at mannen" med noen.. Anonymous poster hash: 5e721...581 Skal ikke love at jeg gidder å diskutere med deg uansett, men har da virkelig blitt tørket av mannen i nødens stund uten at det opplevdes som flaut av noen av oss (helt andre årsaker enn langt rompehår, forøvrig). Tror ikke jeg er den rette å diskutere flauhet med, men jeg synes ikke det var det hyggeligste å be ham om. På lik linje med tørke meg da jeg hadde mensen, sette stikkpille når jeg fikk forstoppelse av smertestillende.. Og jeg har hår både her og der, plager meg overhodet ikke. Stadig tilbakevendende soppinfeksjon er mer plagsomt. Anonymous poster hash: 5e721...581 Nei, hyggelig skal jeg være enig med deg i at det ikke er, det var def ikke noe vi fortsatte med når det ikke var nødvendig, nei.
Elina Skrevet 27. juni 2015 #43 Skrevet 27. juni 2015 Har begynt med hjemmelaser på bikini, bare gjort det en gang men ser allerede forskjell. Må vel gjøre det rundt 8-12 ganger (tror jeg) før det liksom skal være vekk. Har gjort leggene to ganger og der er hårveksten halvert Så er spent på å se hvordan det vil gå med bikini linja. Hvilken har du? Har så lyst til å kjøpe sånn! Anonymous poster hash: 406d4...59b Jeg har silk'n flash and go luxx. https://www.silkn.com/buy-flash-and-go/
Elina Skrevet 27. juni 2015 #44 Skrevet 27. juni 2015 Tror forresten den nye phillips sin har samme teknologi. Men se etter en som har mange pulseringer, de patronene er veldig dyre. Min har 120000 pulseringer så jeg vil aldri måtte kjøpe nye patroner. Mange som selges i Norge har bare 5000 og da må du hele tiden kjøpe nye og det blir dyrt i lengden. Så det lønner seg og kjøpe en litt dyrere om den har mange pulseringer.
Pengetreet Skrevet 27. juni 2015 #45 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Du tuller nå? Niks! Brekker du f.eks begge armene så er det ikke bare å gjøre det selv... Hvem skal da trø til? Anonymous poster hash: 5e721...581 Vel, det har jeg heldigvis aldri behøvd å bekymre meg for. Jeg er alenemor, så med brekte armer måtte vi nok flyttet inn til min mor... Håper i så fall at hun ikke lar seg vippe av pinnen av litt hår i stumpen.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #46 Skrevet 27. juni 2015 Helt normalt det, hvis det plager deg så ville jeg tatt brasiliansk voks. Beste som finnes, varer dritlenge så slipper du å få det stikkete skjegget i sprekken og på rumpeballene.. Hvis du er så hårete som meg xD Skikkelig sommerluksus som varer i mange UKER, ikke timer Alltid kult med 5 o'clock shadow på dåsa! Anonymous poster hash: f4cc4...080 Stikker det ikke når det vokser ut uansett da? Anonymous poster hash: 47c10...07f
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2015 #47 Skrevet 27. juni 2015 Tror forresten den nye phillips sin har samme teknologi. Men se etter en som har mange pulseringer, de patronene er veldig dyre. Min har 120000 pulseringer så jeg vil aldri måtte kjøpe nye patroner. Mange som selges i Norge har bare 5000 og da må du hele tiden kjøpe nye og det blir dyrt i lengden. Så det lønner seg og kjøpe en litt dyrere om den har mange pulseringer. Hvor mye måtte du betale for en sånn? Anonymous poster hash: 47c10...07f
Elina Skrevet 27. juni 2015 #48 Skrevet 27. juni 2015 Tror forresten den nye phillips sin har samme teknologi. Men se etter en som har mange pulseringer, de patronene er veldig dyre. Min har 120000 pulseringer så jeg vil aldri måtte kjøpe nye patroner. Mange som selges i Norge har bare 5000 og da må du hele tiden kjøpe nye og det blir dyrt i lengden. Så det lønner seg og kjøpe en litt dyrere om den har mange pulseringer. Hvor mye måtte du betale for en sånn? Anonymous poster hash: 47c10...07f Jeg betalte 299 usd og så fikk jeg to slike https://www.silkn.com/dermbeaute/ sonicansiktsbørster med på kjøpet. De hadde en kampanje, de har sikkert en kampanje nå også om du googler det. Jeg kjøpte den når jeg bodde i USA så fikk gratis frakt. Med i eska så var det adaptere til flere land, og en funket i Norge også. Tror de sender til Norge også. Ellers så kan du sjekke den til phillips da, siden dollaren er veldig høy akkurat nå.
Elina Skrevet 27. juni 2015 #49 Skrevet 27. juni 2015 Ser foresten at det har silkn i Norge til 2999, http://www.elkjop.no/product/helse-trening-og-velvare/harfjerning-for-kvinner/FGL245PE2001/silk-n-flash-go-luxx-harfjerning Og den er med 2 patronersom tilsammen gir 2450000 pulseringer. Philips sin koster 2500kr for 120000 pulseringer kun for kropp og 4500kr 120000 pulseringer du kan bruke på kropp og ansikt.
frk Nilsen Skrevet 27. juni 2015 #50 Skrevet 27. juni 2015 Flaut/ubehagelig er når mannen må tørke deg bak etter at du har gjort nr to! Anonymous poster hash: 5e721...581 Du tuller nå? Niks! Brekker du f.eks begge armene så er det ikke bare å gjøre det selv... Hvem skal da trø til? Anonymous poster hash: 5e721...581 Brekker du begge armene er vel kjønnshår det minste problemet ditt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå