Gå til innhold

Har noen her vært hos spesialist for invaliditetsvurdering?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da spesielt på vurdering hos psykiater.

Jeg skal det over sommeren for å finne ut av hvor stor erstatning jeg skal få, men jeg lurer veldig på hva som skjer der. Må man ha med noe? Journaler eller noe annet? Blir man utredet på bytt, ellers brukes diagnosene man har? Er det tester man skal igjennom, eller er det mer som en samtale? Og er det én gang, eller må man dit flere ganger?

Anonymous poster hash: acad5...da1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg personlig, men datteren min.

Det var ikke hos psykiater da, siden skaden sitter i kroppen og ikke hodet.

Legen hadde lest journal og uttalelser fra fysioterapeut før vi kom, snakket med oss, kjente, testet og sjekket barnet.

Konklusjonen ble 30% invalid.

Anonymous poster hash: 247cf...3a7
Skrevet

Ikke jeg personlig, men datteren min.Det var ikke hos psykiater da, siden skaden sitter i kroppen og ikke hodet. Legen hadde lest journal og uttalelser fra fysioterapeut før vi kom, snakket med oss, kjente, testet og sjekket barnet. Konklusjonen ble 30% invalid. Anonymous poster hash: 247cf...3a7

Takk for svar. Trist å høre om datteren din :/

Så han bekreftet på en måte bare at tidligere funn stemte, og vurderte ut i fra det?

Skrevet

Ikke jeg personlig, men datteren min.Det var ikke hos psykiater da, siden skaden sitter i kroppen og ikke hodet. Legen hadde lest journal og uttalelser fra fysioterapeut før vi kom, snakket med oss, kjente, testet og sjekket barnet. Konklusjonen ble 30% invalid. Anonymous poster hash: 247cf...3a7

Takk for svar. Trist å høre om datteren din :/

Så han bekreftet på en måte bare at tidligere funn stemte, og vurderte ut i fra det?

Ja egentlig, han bare sjekket at han var enig i det som tidligere var skrevet/observert og skrev en prosent ut fra det.

Anonymous poster hash: 247cf...3a7

Skrevet

Noen andre?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...