Gå til innhold

Er Nord-Norge den vakreste landsdelen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes du?

Blir helt fascinert av bildene fra sommeråpent:) en skam at jeg aldri had vært nord for Ålesund når jeg tenker meg om..

Anonymous poster hash: 8feb6...7de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt!!! Helgelandskysten, Lofoten, Vesterålen, Senja osv osv - utrolig vakkert!

Skrevet

Det er uten tvil vakre steder i nord. Har vært mange steder der. Men jeg liker aller best åpne landskap, flatbygder og enger. Eller sørlandskysten.

Skrevet

Vet ikke om den er den vakreste? Jeg er fra nord og synes selvfølgelig det er vakkert:) men jeg tror det er vel så fint i Sognefjorden og området der, har aldri vært der, men ønsker å dra dit en gang. Synes bilder derfra er helt nydelige :)

Anonymous poster hash: 61c97...5e7

Skrevet

Ja. Vestlandet følger hakk i hæl.

Anonymous poster hash: d498f...cbd

Skrevet

Nord Noreg har mykje flott og variert natur!  Vestlandet kjem hakk i hæl :)  - og ja, synd å ikkje ha vore lengre nord enn Ålesund!  (sjølv om der og er fint)

Skrevet

Ja! Nord-Norge er flottest, og aller flottest er Lofoten.

Anonymous poster hash: e0c9e...927

Skrevet

ja det synes jeg :)

Skrevet

Flott i nord, men ingenting slår Vestlandsfjordene.

Anonymous poster hash: f3210...f74

Skrevet

Vet ikke helt... Jeg bor i Nord-Norge og syns det er vakkert her, men syns ikke det er vakrere enn sørlandskysten og vestlandet. Mulig jeg har sett meg blind på utsikten :)

Anonymous poster hash: 70d30...d75

Skrevet

Jeg synes det er litt dumt at det skal bli en konkurranse. Det er mange vakre steder i Norge, og mye av fascinasjonen for min del er forskjellene. Jeg har ikke vært lenger nord enn Tromsø, men det var fascinerende og mange vakre landskap å se. Og det samme kan jeg si om Vestlandet, Sørlandet og Østlandet.

"Vakrest" er ikke noe som kan vurderes objektivt, og dermed blir det bare synsing basert på smak og følelser.

Skrevet

Ryfylke

Anonymous poster hash: 8c2fa...b47

Skrevet

Ryfylke

Anonymous poster hash: 8c2fa...b47

Hepp hepp! Hilsen Ryfylking (som forøvrigt syns at ingenting slår Lofoten😊)

Anonymous poster hash: 1d6ff...3e2

Skrevet

Ikke like vakkert overalt i nord, men syns Lofoten og området rundt er uslåelig. Og vestlandsfjordene hakk i hæl. Østlandet har vel det minst spennende landskapet.

Anonymous poster hash: 1d6ff...3e2

Skrevet

Ikke bare den vakreste landsdelen, men også den største. Spør bare Rolf Jacobsen:

Se oftere mot nord.

Gå mot vinden, du får rødere kinn.

Finn den ulendte stien. Hold den.

Den er kortere.

Nord er best.

Vinterens flammevirvel, sommernattens mirakel

Gå mot vinden, klyv berg.

Se mot nord.

Oftere

Det er langt dette landet.

Det meste er nord

Anonymous poster hash: 0ba8d...6fd

Skrevet

Nei, det er ikke den vakreste, for hvem i alle dager skal bestemme hva som er vakrest?  Noen sier Lofoten her, jeg synes at Lofoten er fint, men ikke vakrere enn mange andre plasser i Norge.  Lyngsalpene er magisk vakre, men det er Valdresflya, Jotunheimen og Geiranger en fin sommerdag også.  Det samme med vestlandsfjordene, sørlandsskjærgården i solnedgang, flatbygdene, Røros og mye mye mer.  Norge er full av vakre steder og vakre byer, fjell, fjorder, fosser og elver og dalfører.

Men ja, Nord Norge er vakkert, så har du ikke vært der, så ta en tur.  Det samme med andre steder i Norge hvor du ikke har vært, ta en tur dit også.

Skrevet

Dramatisk vil jeg heller kalle det. Uansett ville jeg aldri bodd der (og ikke mange andre heller), så dere fra Nord-Norge har all den fine plass til dere selv. Win-win.

Anonymous poster hash: 8694e...8e3
Skrevet

Ja! Hilsen utflyttet nordlending ..

Skrevet

Jeg elsker Nord-Norge 😃😃😃😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...