Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Mannen tåler ikke stress. Jenta vår er 3 år. Hun springer noen ganger av gårde fra oss, vil ikke sitte rolig med bordet, sutret en del om hun er f.eks trøtt eller sulten. Hvis hun ikke får viljen sin osv... Han sier " jeg begynner å lure på om det er noe gale med henne. Vi må ta henne til legen. Det er noen hun har dette av og det er deg. Deg er bare deg" jeg tar det hele med ro og vet det er en fase og helt normalt. Jeg kjenner jeg blir stresset når hun blir sånn når han er rundt for han tar sånn av. Han tror alle andres barn oppfører seg så annerledes. Arh.... Er det noe " galt" i hans øyne er det alltid min feil 😔 Anonymous poster hash: dac8d...4ab
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Dump dritten. Han driver og er respektløs mot både deg og din datter, hva skal dere med ham? Anonymous poster hash: 44780...8cd
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Var han sånn før dere fikk barn også? Anonymous poster hash: db606...9d6
☆☆☆ Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Har aldri skjønt dette med å skylde på den andre forelderen for karaktertrekk som angivelig skal komme derfra. Blir som om eg skulle bere nag til min pollenallergiske mann når ungane har rennande auge og nase. Ungen høyres heilt normal ut.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Han er merkelig. Alle andre har det så mye bedre alltid. Sammenligner veldig mye. Jeg vet hun er normal. Han tåler generelt lite før han stresser seg opp, og da er det ofte min feil- samma hva det måtte være 😛 Anonymous poster hash: dac8d...4ab
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Har aldri skjønt dette med å skylde på den andre forelderen for karaktertrekk som angivelig skal komme derfra. Blir som om eg skulle bere nag til min pollenallergiske mann når ungane har rennande auge og nase. Ungen høyres heilt normal ut. Og tenk om mannen min skulle gitt meg skylden for genfeilen jeg dessverre har gitt videre til sønnen vår... Ubgen deres høres helt normal ut HI Anonymous poster hash: b162b...9f3
Hjertefru Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Ungen høres helt normal ut. Synd det samme ikke kan sies om mannen... Neida, det har jo litt med måten det blir sagt på og. Mannen min gir glatt hele min fars slekt skylden for at den ene ungen vår er noe uregjerlig og klossete, men han sier det med en dose humor og kjærlighet. Velger hvertfall å tolke det sånn...
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #9 Skrevet 26. juni 2015 Han har dårlig selvtillit, typisk de som alltid idealiserer andre. Pass på, slik at han ikke overfører det til datteren deres. Ikke la ham kritisere hu unødvendig. Anonymous poster hash: ba14f...71b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #10 Skrevet 26. juni 2015 Det er jo ingen her som kan vite. Kanskje er han kjip, eller kanskje ser han noe du gjør som fører til dette. Kommunikasjon er trikser! Å sitte og være såret er jo bare rart. Anonymous poster hash: 03e23...ec0
Luksusdyret Skrevet 26. juni 2015 #11 Skrevet 26. juni 2015 Det er jo ingen her som kan vite. Kanskje er han kjip, eller kanskje ser han noe du gjør som fører til dette. Kommunikasjon er trikser! Å sitte og være såret er jo bare rart. Anonymous poster hash: 03e23...ec0 Bruker du å ta imot masse dritt uten å være såret? Gratulerer, du er født uten følelser. 99% av alle andre er født med. Å skylde på alle andre untatt seg selv er forresten ingen kommunikasjon. Kommunikasjon består av å prate konstruktivt med hverandre og finne ut av ting, ikke angripe den som har født dine barn med bullshit.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #12 Skrevet 26. juni 2015 nei,du sutrer Anonymous poster hash: 52ad0...d2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå