Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Lenge siden sist nå! Hvem herfra tror du du har mest felles med? Og hva har dere til felles? Hvem ville du reist på ferie med og hvorfor? Hvem ville du hatt med deg på en tur på byen? Anonymous poster hash: 7b320...9b8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Tror jeg ville kommet godt overens med Hjertefru. Tror vi har mye til felles, og hun virker litt lik meg i forhold til meninger og måten å si ting på. Har litt elsk-hat forhold til biltyven.... men tror det ville vært spennende å vært sammen med henne en helg. Uansett hva jeg til tider synes om måten hun er på her inne, så VET jeg at dette er et menneske med mye livserfaring mange ikke har (hun har jo blant annet vært veldig åpen om fortiden sin). Det synes jeg det står respekt av, og det ville vært spennende å høre henne dele av sine livserfaringer og historier face to face. Tror mange, deriblant meg selv, kunne hatt mye å lære og se opp til. Anonymous poster hash: 7db92...1e6
Iiiiik Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Jeg kjenner noen her inne, og vet at det er noen jeg trives sammen med. Av dem jeg ikke kjenner, ser jeg at jeg ofte er enig med Superdolly. Vi tenker likt om mye. Å reise på ferie med noen er stort for meg, reiser ikke på ferie med så mange. En langhelg med jenter er noe annet. Jeg er ingen partyløve, så de yngste og kuleste kunne jeg ikke reist sammen med. Å gå på byen gjør jeg så sjelden, at det orker jeg ikke å ta stilling til. Det er mange fine damer her da, så er sikker på at jeg har mye felles med mange.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Sug lut. Fordi hun er best. På alt. Anonymous poster hash: 20f77...3a6
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Kelly og hvitthus har jeg mest tilfelles med når det gjelder meninger og måten å kommunisere på. Jeg ville aldri møtt noen her inne, så det får utgå Anonymous poster hash: 8acce...f44
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Jigglewiggle tror jeg at jeg har mest til felles med. Kul dame Jeg går ikke på byen, men kunne tenkt meg en hyttetur. Alle moderatorene er velkommen, da kunne vi skravlet om de gale damene her inne. Jeg vil også ha med Gluten Luten, Diva Ziva, Lilla Gorilla, Fine Amandine, Hilsen FrkNilsen, Fjerna Stjerna og Rektor Lektor, Anonymous poster hash: 9fc66...8d5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 De jeg likte er ikke her mer. Eller forresten, Sint Naken Biltyv og Papegøyeblomst kanskje? Ser for meg at en tur på byen med de to ville vært artig. Anonymous poster hash: 108a9...e86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå