Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Jeg har en 6 dager gammel gutt. Har fått melk slik at det dekker behovet hans nå. Men pga. jeg har litt lite melkekanaler (ser det ut til ettee forrige erfaring) så har jeg blitt anbefalt og legge han til hver 2. time hele døgnet. Men i ettermiddag så lå han nesten et par timer ved puppen. Regner med at han får behov for mer mat. Men jeg ble litt usikker på om jeg burde vekke han så ofte også de dagene han ligger så lenge på en gang? Nå har han sover litt over 2 timer. Anonymous poster hash: 70b39...50d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Hvis det er for din egen produksjon legger du ham bare til så ofte som mulig, men hvis det er for hans del gir han jo beskjed når han er sulten, og så lenge han sover godt imellom og legger på seg er det nok ikke noe å bekymre seg for Anonymous poster hash: 7e1ec...6bf
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Ja, du vekker han. Den produksjonen som økes før barnet er 3 uker er den viktigste og mest effektive Anonymous poster hash: f4345...d24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå