Gå til innhold

Er dette UVI?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt UVI en gang tidligere, men da var det mye, mye verre. Da tisset jeg blod, satt og gråt på toalettet mens urindråpene kjentes som kniver. Nå har jeg fått noe lignende igjen, bare at det svir og stikker i urinhullet hele tiden (?) og ikke bare når jeg tisser. Å tisse er ikke mer smertefullt enn ellers heller nå, for nå svir det jo konstant. Murrer også hele veien og kjenner stikninger ved blæreområdet. Men som sagt, så kan jeg gjøre dagligdagse ting, forrige gang kunne jeg ikke reise meg fra toalettet før det kom nye smertefulle dråper. Er det fortsatt UVI eller kan det være noe annet? 

Anonymous poster hash: 46632...611
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som uvi. Urinrøret er nok betent. Du bør starte behandling. Datteren min har en medfødt misdannelse i urinveiene som gjør at hun har hyppige uvi,sist satte smertene seg i urinrøret,ble så ille at hun fikk paralgin forte på legevakta. God bedring.

Anonymous poster hash: 1f3a8...16e

Skrevet

Da jeg hadde uvi var det mer som du beskriver at det er nå. Det var litt ekstra vondt akkurat når jeg tisset og rett etterpå (kjentes ut som jeg ikke ble ferdig), men var vondt hele tiden ellers også. Ikke blod og tårer, men såpass at det var umulig å konsentrere seg ordentlig om noe.

Ville tatt en tur til lege.

Anonymous poster hash: b2c5f...622
Skrevet

UVI eller soppinfeksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...