Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Vi skal feire bursdag lørdag og søndag, bør jeg lage bløtkaka i kveld eller i morgen tidlig? Anonymous poster hash: 1f5b1...d7c
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Jeg ville laget den i morgen tidlig. Ev. lag bunnen i dag og pynt den i morgen. Hvis ikke synes jeg den blir mindre fin søndag. Anonymous poster hash: 5f29e...757
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Lag ikveld, den bør ha en dag på å "sette seg". Søndag blir den nesten enda bedre, bare du oppbevarer den kjølig nok Hilsen ei som baker ofte Anonymous poster hash: eb0d6...f6f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Lag ikveld, den bør ha en dag på å "sette seg". Søndag blir den nesten enda bedre, bare du oppbevarer den kjølig nok Hilsen ei som baker ofte Anonymous poster hash: eb0d6...f6f Enig. Jeg pleier å fylle kaken dagen før, så pynter jeg den samme dag. Da blir den saftig og god, samtidig som den ser frisk og fin ut. Anonymous poster hash: b896d...574
Klompelompe Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Fyll den i kveld, også pynter du i morgen! Tørre bløtkaker er ingen slager
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Det er litt smak og behag, jeg liker også bløtkaker med litt tyggemotstand og kakefølelse, ikke bare som en "bløt grøt". Kunne aldri falt meg inn å spise en to dager gammel bløtkake, synes kremen blir ekkel også. Jeg synes bløtkake er best den dagen den er laget, og kan ta et stykke dagen etter, men så går den i søpla. Jeg ville altså lagd den i morgen tidlig. Hilsen en annen bakeglad som baker mye. Anonymous poster hash: 42321...2a9
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Den ble stående til i morgen. Var så sliten at jeg måtte ha litt kveld😂 Hi Anonymous poster hash: 1f5b1...d7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå