Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #1 Skrevet 26. juni 2015 Barna på 6 og 9 og jeg skal reise for å besøke broren min, vi blir i Oslo halvannen uke. Barna har aldri vært der tidligere, og jeg har bare gjort voksenting (kurs / konferanser o.l) de gangene jeg har vært der. Så, bortsett fra Tusenfryd, hva er morsomme aktiviteter for barna? Dersom været blir bra, er det noen strender som kan anbefales som ikke er totalt overbefolket? På forhånd takk for forslag Anonymous poster hash: 0300a...c8a
n74 Skrevet 26. juni 2015 #2 Skrevet 26. juni 2015 Ved fint vær, dra ut til en av øyene og bad der. Det går båt fra rådhuskaia. Har du bil, eller enkel tilgang på 31bussen - da er stranda på Fornebu veldig bra. God plass, så det føles ikke som at det er for mye folk. Ved dårlig vær - teknisk museum Utebadet på Frogner kan kombineres med en tur i Frognerparken.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #3 Skrevet 26. juni 2015 Frognerbadet er glimrende nå som temperaturen i sjøen ikke er så høy. Anonymous poster hash: 857ee...b64
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #4 Skrevet 26. juni 2015 Frognerbadet/parken, Klatreparken, Ta en tur til slottet og se på gardistene, Leos Lekeland, Båttur til øyene, Div teater osv som man kan finne om man googler hva som skjer i Oslo for barn på det tidspunktet dere skal dit. Aker brygge og spise is. Anonymous poster hash: 78490...c8b
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #5 Skrevet 26. juni 2015 Hadde tatt dem med til reptil parken! Min lille bror er 9 & han elsker å dra dit, det er gang avstand fra nasjonal teatret. Bare Google Andreassen så finner dere nokk fram på 0,0. Hjemme laget italiensk is fra paradIS på akerbrygge er et must for både liten å stor i vår familie når vi er i byen Anonymous poster hash: 2323f...b7f
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #6 Skrevet 26. juni 2015 Reptilparken, teknisk museum, klatreparken, museene på Bygdøy, rusle rundt i byen. Anonymous poster hash: e62a3...76e
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #7 Skrevet 26. juni 2015 Lekeplassen i Vigelandsparken er fin. Holmenkollen. Sognsvann. Folkemuseet på Bygdøy. Hovedøya/ gressholmen / Langøyene. Gutta mine på 5 og 8 elsker Outland og får kjøpe seg en ting der når vi er i oslo. Anonymous poster hash: bbc8b...496
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2015 #8 Skrevet 26. juni 2015 Reptilparken ja, den tror jeg vi MÅ innom uansett vær. Og båt ut til øyene høres veldig fint ut 😊 Vi har bil, så er veldig fristilt sånn sett. Tusen takk for gode forslag 😊 Anonymous poster hash: 0300a...c8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå