Gå til innhold

Terrorister!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Djiiiizes! Idag er terroristene kraftig på hugget... :o

Kjenner jeg blir rasende!! Hvem tror de at de er, som kan oppføre seg på denne måten?!

Og hvorfor kan ikke resten av verden samle seg og bombe dritten sønder og sammen!!

(jada, skjønner at DET ikke er mulig! Ikke vet jeg løsningen, men DETTE går ikke an!!)

Anonymous poster hash: 21678...bbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og folk er liksom så skamfulle over at "vi" bare satt og så på holocaust. Er redde for at det skal skje igjen, så derfor må vi passe på. Nå sitter "vi" faen meg og ignorerer det igjen.

Skrevet

Ja, dette er skrekkelig!!

Vestlige makter må bare samle seg, marsjere inn og knuse grunnpilarene i desse terrororganisasjonene!

Hardt mot hardt! Vi er faktisk mange flere...

Skrevet

Hva skjer??!

Anonymous poster hash: 105f4...6f5

Skrevet

Sjekk vg eller dagbladet...

Terroristangrep i Tunisia, Frankrike og Kuwait....

Skrevet

Shit!😳man er ikke trygg noen sted...

Anonymous poster hash: 105f4...6f5

Skrevet

Og Somalia...

Anonymous poster hash: 1b192...35f

Skrevet

Kjenner jeg gruer meg litt til å reise I morgen, og det er vel mye av formålet med terror, å skremme..:/

Anonymous poster hash: eaff9...5f3

Skrevet

Ja, de terroriserer!

Kun snakk om makt! Makt, vold og skremsler! Blir fryktelig sint på vegne av de involverte.....

Skrevet

Vi vestlige har vel prøvd å bombe ting sønder og sammen, og det har ikke akkurat hjulpet noe særlig, snarere tvert i mot.

Skrevet

"På hotellet, som beskrives som «en avskyelig bule for prostitusjon, synder og vantro», drepte han 40 «vantro fra landene i koalisjonen som er i krig med kalifatet», heter det videre i den jihadistiske gruppas Twitter-melding, ifølge NTB."

Og så bedriver de selv voldtekter og drap på unger og bestemødre, de gale udyrene! Hvem er det som egentlig er mest "vantro"? Jeg har ikke ord for hvor mye jeg hater dem.

Anonymous poster hash: 5972f...54e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...