Gå til innhold

Hunderfossen og trollnatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er trollnatt verdt å få med seg? Orker en å gå på trollnatt etter en hel dag i Hunderfossen?

Det tar 5 timer pluss pauser å kjøre dit og skal ligge i telt på camping. Passer best å reise onsdag men kan til nød reise tirsdag. Fredag reiser vi videre for å besøke venner I Sverige.

Alternativa er jo reise tirsdag med Hunderfossen onsdag og trollnatt torsdag. Eller reise onsdag med trollnatt på kvelden og Hunderfossen torsdag, begge deler torsdag eller Hunderfossen torsdag og droppe trollnatt.

Hva tror dere som har vært det blir minst stress? Reiser med en på 4 år som blir sliten av mye folk

Anonymous poster hash: 490c8...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel..bare utifra innlegget ditt så ser jeg jo at du helst ikke vil på Trollnatt.

Så da dropper dere det, og du kan igjen begynne å puste og slutte og stresse.

Anonymous poster hash: d4887...806
Skrevet

En fireåring har ingen glede av Trollnatt, i hverfall ikke etter en hel dag i parken.Da vil jeg heller utsette det ett år.

Skrevet

Vel..bare utifra innlegget ditt så ser jeg jo at du helst ikke vil på Trollnatt.

Så da dropper dere det, og du kan igjen begynne å puste og slutte og stresse.

Anonymous poster hash: d4887...806

Vi vil på trollnatt er ikke der det ligger. Problemet er at vi har fått time til å fikse klimaanlegg på bilen tirsdag. Så må ta ett valg om vi skal benytte timen å ha klima i orden når vi reiser, eller droppe timen og håpe det ikke blir for ille varmt.

Er bare så redd det blir for mye for gutten å ta begge deler samme dag ettersom han blir helt utslitt av mye folk. Men han skal ha med seg vogna sånn at han får trekke seg tilbake innimellom når behovet melder seg. Derfor prøver jeg å få ett svar fra de som har vært på trollnatt om det er så bra som det høres ut når jeg leser om det. Er jo greit å vite om andre syntes det var kjedelig eller om de hadde en fin kveld for store og små.

Skrevet

En fireåring har ingen glede av Trollnatt, i hverfall ikke etter en hel dag i parken.Da vil jeg heller utsette det ett år.

4 åringen blir 5 i september og synes troll er veldig gøy. Vi er ofte på troll jakt ett sted i nærheten kalt trolldalen, men finner riktignok ingen troll, kun søppel de har kasta fra seg og trær de har velta.

Skrevet

Mine var på trollnatt i fjor, var da 5 og 8 år gamle. De elsket det, dypt og inderlig, mer stas enn å være i parken på dagen til og med. Nå skal de sies at de har en utholdenhet som ikke ligner grisen.

Skrevet

Mine var på trollnatt i fjor, var da 5 og 8 år gamle. De elsket det, dypt og inderlig, mer stas enn å være i parken på dagen til og med. Nå skal de sies at de har en utholdenhet som ikke ligner grisen.

Men synes dere det ville vært greit å ta trollnatt først og Hunderfossen dagen etter? Eller ødelegger det litt av magien? Tok dere begge deler samme dag?

Skrevet

Håper på flere svar og erfaringer fra de som har vært der.

Beste er om det løser seg på en måte sånn at vi både får fiksa bilen før vi drar og en fin tur. Kjenner meg litt låst fast i den opprinnlige planen

Skrevet

Følger denne tråden :-) Kan jeg spørre om hvor dere skal campe?

Skrevet

Følger denne tråden :-) Kan jeg spørre om hvor dere skal campe?

Vi har aldri vært der før så har ikke noe kjennskap til campingplasser i område. Derfor går vi for hunderfossen camping og håper det er fint der

Skrevet

Ungene her er 4 og 5 år, vi har vært på trollnatt en tur alt i sommer, og skal tilbake neste uke. Begge ungene liker det godt, men sist var vi der etter en dag på Hunderfossen, og jeg må si, det ble for mye for de begge, de var slitene og lei lenge før det var over, så denne runden skal vi på trollnatt samme kveld som vi kommer opp dit, også tar vi parken dagen etter :)

Anonymous poster hash: 2b069...977
Skrevet

Ungene her er 4 og 5 år, vi har vært på trollnatt en tur alt i sommer, og skal tilbake neste uke. Begge ungene liker det godt, men sist var vi der etter en dag på Hunderfossen, og jeg må si, det ble for mye for de begge, de var slitene og lei lenge før det var over, så denne runden skal vi på trollnatt samme kveld som vi kommer opp dit, også tar vi parken dagen etter :)

Anonymous poster hash: 2b069...977

Det er det alternativet vi heller mot, men usikker på om det ødelegger noe av magien rundt det hele.

Skrevet

Ungene her er 4 og 5 år, vi har vært på trollnatt en tur alt i sommer, og skal tilbake neste uke. Begge ungene liker det godt, men sist var vi der etter en dag på Hunderfossen, og jeg må si, det ble for mye for de begge, de var slitene og lei lenge før det var over, så denne runden skal vi på trollnatt samme kveld som vi kommer opp dit, også tar vi parken dagen etter :)Anonymous poster hash: 2b069...977

Det er det alternativet vi heller mot, men usikker på om det ødelegger noe av magien rundt det hele. Anonymous poster hash: 490c8...cb5

Husk at barn sjelden har andre forventninger enn at "det blir gøy"! ;)

Snakk om å leve i nuet and go with the flow... Vi voksne har mye å lære der! :P

Bare et forslag: hva med trollnatt siste kvelden, så kan ungen sove seg til Sverige dagen etter..?..

Anonymous poster hash: b4cc7...d51

Skrevet

Ungene her er 4 og 5 år, vi har vært på trollnatt en tur alt i sommer, og skal tilbake neste uke. Begge ungene liker det godt, men sist var vi der etter en dag på Hunderfossen, og jeg må si, det ble for mye for de begge, de var slitene og lei lenge før det var over, så denne runden skal vi på trollnatt samme kveld som vi kommer opp dit, også tar vi parken dagen etter :)Anonymous poster hash: 2b069...977

Det er det alternativet vi heller mot, men usikker på om det ødelegger noe av magien rundt det hele. Anonymous poster hash: 490c8...cb5
Husk at barn sjelden har andre forventninger enn at "det blir gøy"! ;)

Snakk om å leve i nuet and go with the flow... Vi voksne har mye å lære der! :P

Bare et forslag: hva med trollnatt siste kvelden, så kan ungen sove seg til Sverige dagen etter..?..

Anonymous poster hash: b4cc7...d51

Reiser vi onsdag som vi prøver å få til, så er torsdag siste kvelden der og også den dagen vi er i Hunderfossen på dagtid. Reiser til Sverige fredag formiddag. Planene var jo lagt med avreise hjemmefra tirsdag, men så gikk jo klima til helvete. Hadde feilsøkibg I går, nå venter vi på en del som de kan bytte tidligst tirsdag. Nytter ikke reise tirsdag ettermiddag for får ikke lagt seg inn på camping i 22- 23 tiden på kvelden.

Men tror vi prøver på avreise onsdag og trollnatt onsdag kveld. Får diskutere mer med mannen når jeg kommer fra jobb i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...