Gå til innhold

P-piller og blødning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere! 

Jeg og samboer er egentlig i prøveperiodene våre for tiden og det har vi vært siden april. Men nå på mandag ble det bestilt en spontan tur til varmere strøk denne uken, med avreise søndag 21.06. Derfor på mandag (15.06) startet jeg på p-pillene i all hast for å slippe å få mensen til avreisedato. Jeg har mensen gjerne 6-7 dager, og hadde vært fint med en uke sammen samboer på ferie uten mensen. MEN, i går kveld/ i dag tidlig kom det bittelitt blod på papiret når jeg tørket meg. Da snakker vi minimalt blod, kun litt rosa på papiret, ikke noe i trusa.  :klo:

Spørsmålet mitt er da, kan jeg ha bommet med eggløsning? At eggløsning var rundt avreisedato og at p-pillene ikke rakk å fungere? Kan dette være en festeblødning? Tør ikke å gi meg selv forhåpninger... OM eggløsning var en uke forsinket kom den på søndag, dermed 5 dager siden. 

Synes bare det var litt rart at det plutselig skulle komme noen dråper med blod nå, når jeg går på p-piller. Har nemlig aldri opplevd det før..

Takk for svar!! :) 

Anonymous poster hash: 13d16...f92
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nå på mandag så klart, men mandag forrige uke :) 

HI

Anonymous poster hash: 13d16...f92
Skrevet

Umulig å vite, kan være en vanlig mellomblødning, en gang må være den første. Ta en test om litt over en uke :) Man må bare vente til man kan teste, skjønner at du er utålmodig ;)

Anonymous poster hash: 0ae48...ed4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...